ایران قوی ماراتن فرهنگی کانون‌های مساجد است
ايران قوي ماراتن فرهنگي کانون‌هاي مساجد است
سرپرست ستاد فهما مازندران:

ایران قوی ماراتن فرهنگی کانون‌های مساجد است

حجت الاسلام نعمتي قرا، با اشاره به استقبال کانون‌هاي فهما از طرح ملي ايران قوي، اظهار کرد: اين طرح ملي در واقع ماراتن فرهنگي کانون هاي مساجد محسوب مي شود.
شناسه خبر : 21960 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: نشست مجازی «مرتضی طاهریان» معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با رابطین فهما استان مازندران چهارشنبه 17 دی ماه برگزار شد. در جریان این ارتباط مجازی حجت الاسلام و المسلمین «نعمتی قرا» سرپرست ستاد فهما این استان نیز حضور داشته و به ارایه گزارشی از فعالیت‌های کانون ها پرداخت.

 

 

حجت الاسلام نعمتی قرا در این وبینار طی سخنانی با بیان اینکه ایران قوی ماراتن فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محسوب می شود، اظهار کرد: با اجرای این طرح ملی، پویایی متفاوتی را در سطح کانون های مساجد شاهد بودیم که سبب شد فعالیت های متعددی شکل بگیرد؛  در حال حاضر شاهد رقابت کانون ها در سراسر کشور هستیم و قرار است برگزیدگان ایران قوی بهمن ماه معرفی می شوند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، با اشاره به سلسله فعالیت‌های کانون های فهما این استان، افزود: رابطین فهما باید با جدیت مضاعفی نسبت به فعالیت های کانون‌ها در طرح ملی ایران قوی وارد میدان شوند و از سوی دیگر نسبت به بارگذاری برنامه‌های کانون‌های در سامانه بچه های مسجد اهتمام مضاعفی داشته باشند، اساسا یکی از امتیازهای این سامانه، جانمایی آیتم های مختلفی که بر اساس آن هر کانون می تواند بر اساس ظرفیت و توانمندی خود در بخش های مختلف، فعالیت کرده و امتیاز مورد نظر را کسب کند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا در بخش دیگری از مباحث خود اظهار کرد: استان مازندران دارای  هزار و 176 کانون فرهنگی هنری مساجد است که همه این کانون ها مجوز کسب کردند، البته از این میان 243 کانون برای دریافت مجوز الکترونیکی اقدام کردند که از این تعداد193 مورد، تایید شد و 37 مورد در انتظار دریافت الکترونیکی و تایید نهایی هستند.

 

این گزارش می افزاید: پخش کلیپ از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد و صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام)، آذین بخش این وبینار بود.