تولید ماسک تا برگزاری مسابقه دلنوشته به سردار دل ها به همت کانون هدایت فریدونکنار
توليد ماسک تا برگزاري مسابقه دلنوشته به سردار دل ها به همت کانون هدايت فريدونکنار

تولید ماسک تا برگزاری مسابقه دلنوشته به سردار دل ها به همت کانون هدایت فریدونکنار

توليد 120 ماسک و برگزاري مسابقه دلنوشته به سردار دل ها به همت کانون فرهنگي هنري هدايت مسجد وليعصر و خيرين فريدونکنار به مناسبت ايام فاطميه و سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني صورت گرفت.
شناسه خبر : 21698 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

«فرنگیس نوروزی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر فریدونکنار از سال 92 در روستای شیرمحله این شهرستان تاسیس شد که در حال حاضر 113 عضو دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر فریدونکنار اظهار کرد: این کانون در مناسبت های ملی و مذهبی همچنین کارهای عام المنفعه، فعالیت های مختلفی را در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: توزیع ۱۰بسته گوشت‌ بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر فریدونکنار با کمک خیرین در ایام فاطمیه، انجام شد تا لبخند شادی بر لب خانواده های کم برخوردار بنشیند.

نوروزی ابراز کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، فرهنگی، نمایشگاه عکس و کتاب، مسابقه دلنوشته به سردار دل ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از اقدامات دیگر کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر شیرمحله فریدونکنار به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به شمار می آیند.

 

وی گفت: تولید 120 ماسک به همت بانوان اعضای کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر فریدونکنار و توزیع کیک های بسته بندی شده از اقدامات دیگر این کانون با مشارکت خیرین و بسیج، محسوب می شوند.

 

نوروزی گفت: تهیه جهیزیه برای یک نوعروس در روستای شیرمحله فریدونکنار و همچنین 7 گوشی موبایل برای دانش آموزان خانواده های کم برخوردار جهت بکارگیری در امر یادگیری دروس از موارد دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر فریدونکنار هستند که خیرین، یاری رسان برای تامین هرینه خرید آنها بودند.