آیت الله مصباح یزدی عمار انقلاب و رهبری بود
آيت الله مصباح يزدي عمار انقلاب و رهبري بود
مدیر ستاد فهما مازندران:

آیت الله مصباح یزدی عمار انقلاب و رهبری بود

حجت الاسلام نعمتي قرا از آيت الله علامه محمدتقي مصباح يزدي به عنوان مدافع نستوه ارزش هاي اسلام و عمار انقلاب و رهبري ياد کرد.
شناسه خبر : 21660 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران ضمن عرض تسلیت به ملکوت اعلی پیوستن آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی، گفت: این عالِم متقی، مدافع نستوه ارزش های اسلام و و عمار انقلاب و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تا آخرین لحظات عمر شریفشان بود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: حضرت آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی در تالیف آثار گرانسنگ و تربیت شاگردانی فاضل، اهتمام فراوان داشت و گواهی برای کارنامه فاخر و ارزشمند این دانشمند به شمار می آید.

 

وی بیان کرد: بهره گیری آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی از اساتیدی نظیر امام خمینی(رحمت الله علیه)، علامه طباطبایی(رحمت الله علیه) و آیت الله بهجت(رحمت الله علیه) یکی از موارد مهم زندگی این فقیه محسوب می شود.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا در پایان علو درجات را برای آن علامه زاهد و پارسا و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم و استمرار راهشان را از خداوند مهربان خواستار شد و بر ادامه اهداف آن فقید سعید از سوی مردم قدرشناس به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، تاکید کرد.