فاطمه زهرا الگوی تمام نمای انسانیت است/حماسه 9 دی، نماد بصیرت مردمی بود
فاطمه زهرا الگوي تمام نماي انسانيت است/حماسه 9 دي، نماد بصيرت مردمي بود
امام جماعت کانون غدیر شیرگاه:

فاطمه زهرا الگوی تمام نمای انسانیت است/حماسه 9 دی، نماد بصیرت مردمی بود

حجت الاسلام راهدار از حضرت فاطمه زهرا به عنوان الگوي تمام نماي انسانيت براي تمام زمان ها و مکان ها ياد و بر ادامه اهداف آن بانوي مکرم اسلام جهت دفاع از ولايت، تاکيد کرد و گفت: حماسه 9 دي، نماد عزت و استقلال و بصيرت مردمي بود.
شناسه خبر : 21454 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: ویژه برنامه ای جهت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام به همراه گرامیداشت 9 دی، شب گذشته( 8 دی) در کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع کلیج خیل شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی، برگزار شد.

 

این مراسم با حضور عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت به ویژه صدیقه اطهر و مردم با بصیرت و وفادار به آرمان های مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی ایران با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی، همراه بود.

 

حجت الاسلام «رضا راهدار» در این مراسم معنوی طی سخنانی به فضایل والای کوثر اشاره و بر ادامه اهداف آن بانوی مکرم اسلام جهت دفاع از ولایت، تاکید کرد.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع کلیج خیل شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی گفت: حضرت فاطمه زهرا، الگوی تمام نمای انسانیت برای تمام زمان ها و مکان ها و برای انسان های آزادیخواه است.

 

وی اظهار کرد: بیان راه و روش حضرت راضیه مرضیه هرچند مناسب است اما باید در عمل و زندگی به خوبی، اجرا شود چرا که بکارگیری و اشاعه فرهنگ فاطمی، سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد.

 

حجت الاسلام راهدار با اشاره به حماسه 9 دی، بیان کرد: حماسه 9 دی، تجدید بیعت دوباره مردم با رهبری بود و از روزهای ماندگار در تاریخ محسوب می شود که هیچ کس، پیش بینی شرکت یکباره میلیون ها مردم در این حضور گسترده را نداشت.

 

وی ابراز کرد: حماسه 9 دی، نماد عزت و استقلال و بصیرت مردمی بود که آحاد ملت تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستادند.

 

حجت الاسلام راهدار با اشاره به اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع کلیج خیل شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی همانند سایر اقشار مردم بر گرامیداشت 9 دی اهتمام ویژه دارند، گفت: یاد و نام شهیدحاج قاسم سلیمانی، سردار دل ها که برای دفاع از حرم عمه سادات، حضرت زینب کبری جانشان را نثار کرد همواره ماندگار است.