فعالیت های جهادی متنوع کانون زینبیه نکا در طرح شهید سلیمانی
فعاليت هاي جهادي متنوع کانون زينبيه نکا در طرح شهيد سليماني

فعالیت های جهادی متنوع کانون زینبیه نکا در طرح شهید سلیمانی

فعاليت هاي جهادي متنوع و چشمگير در راستاي طرح شهيد سليماني به همت کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا نظير کمک مومنانه و ديدار با خانواده شهيد عبدالرحيم فيروزآبادي از شهداي مدافع حرم، صورت گرفت.
شناسه خبر : 21361 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کمک مومنانه با عنوان  طرح  شهید سلیمانی توسط امام جماعت، هیات امنا، پایگاه بسیج خواهران و برادران، کانون فرهنگی  هنری زینبیه و هیات مذهبی حضرت ابوالفضل مسجد زینبیه شهرستان نکا با همیاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران به نیازمندان، صورت گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه شهرستان نکا افزود: اهدای بخاری، مرغ، مواد شوینده، تجهیزات آشپزخانه و ... به نیازمندان عضو کانون که از قبل شناسایی شدند به ارزش 15 میلیون تومان در راستای طرح شهید سلیمانی بود.

 

وی، انجام پویش من یک سلیمانی هستم، دیدار با خانواده شهید عبدالرحیم فیروزآبادی از شهدای مدافع حرم، برگزاری مسابقه نقاشی و مسابقه وصیت نامه از سردار دل ها را از اقدامات دیگر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا برشمرد.

 

باقری با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با 383 عضو از سال 90 تشکیل شد، تصریح کرد: این کانون در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، برنامه دارد و یاری رسان خانواده های کم برخوردار، است.