تجلیل از بانوان جهادگر در عرصه پرستاری به همت کانون سجادیه آمل
تجليل از بانوان جهادگر در عرصه پرستاري به همت کانون سجاديه آمل
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) انجام شد؛

تجلیل از بانوان جهادگر در عرصه پرستاری به همت کانون سجادیه آمل

در شب ولادت حضرت زينب (س) خواهران جهادگر عرصه مبارزه با ويروس کرونا و پرستاران زحمتکش در کانون فرهنگي هنري سجاديه آمل تجليل شدند.
شناسه خبر : 21074 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: در شب ولادت حضرت زینب(س) که در تقویم جمهوری اسلامی به نام (روز پرستار) نام گذاری شد، مراسم جشنی همراه با تجلیل از خواهران جهادگر عرصه مبارزه با ویروس کرونا و پرستاران زحمتکش در  کانون فرهنگی هنری  سجادیه مسجد امام سجاد (ع) آمل برگزار شد .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  سجادیه طی سخنانی در بیان مقام پرستار اظهار کرد: با توجه به احادیث متواتر در مقام پرستار پیامبر اکرم (ص) فرمود :کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را باابراهیم خلیل علیه السلام محشور می کند، پس هم چون درخشش برقی از صراط عبور می کند وکسی که در برطرف کردن نیازهای مریض تلاش کند و نیاز او را برآورد، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهانش پاک می شود.

 

بناگر گفت: در این ایام کرونایی کادر درمان و پزشکی برای کم شدن آلام بیماران کرونایی  مدت های زیادی از خانه و کاشانه گذشتند وحتی بعضی ها جانشان را تقدیم نمودند و یقینا هیچ چیز مادی نمی تواند زحمات این گروه ، خصوصا پرستاران را جبران کند مگر اینکه اجر و پاداش معنوی اش را خود خدا به آنها تقدیم کند .

 

وی افزود: در شب ولادت این الگوی صبر و استقامت وبا توجه به حدیث (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ) اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل با همکاری  سپاه و بسیج . سازمان تبلیغات اسلامی .اوقاف و امورخیریه و مرکز نیکوکاری سجادیه آمل از باب وظیفه برخود فرض دانسته تا از خواهران ِ جهادگر ِعرصه مبارزه با ویروس کرونا و پرستاران ِ زحمتکش محله  تجلیل بعمل آورد .

گفتنی است مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بابایی و مولودی خوانی کــــربلایی عبــــاس شــــکری برگزارشد .