مسابقه کتابخوانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی برگزار می شود
مسابقه کتابخواني به مناسبت اولين سالگرد شهادت قاسم سليماني برگزار مي شود
به همت کانون صراط سوادکوه:

مسابقه کتابخوانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی برگزار می شود

مسابقه کتابخواني به مناسبت اولين سالگرد شهادت قاسم سليماني از کتاب سربازان سردار به همت کانون فرهنگي هنري صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه با اهداي جوائز به نفرات برتر شرکت کننده در اين مسابقه، برگزار مي شود.
شناسه خبر : 20872 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

«فرزاد فتحی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مسابقه کتابخوانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی با عنايت به نهادينه سازي فرهنگ کتابخواني بين نمازگزاران و عموم مردم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه افزود: این مسابقه کتابخوانی از کتاب سربازان سردار در نظر گرفته شده و سوالات مربوط از طريق کانال صراط در دسترس قرار مي گيرد.

 

فتحی با اشاره به اینکه مهلت پاسخ  به سوالات تا ۱۵ دي است، اظهار کرد: نتايج و اسامي برندگان در ايام الله مبارک دهه فجر از طريق کانال صراط، اعلام و به ۱۴نفر برتر جوايزی، اهدا مي شود.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه با 756 عضو از سال 87 در روستای کارمزد این شهرستان با اجرای برنامه های مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی و همچنین فعالیت های عام المنفعه، اهتمام ویژه به اشاعه فرهنگ ناب محمدی و مقابله با تهاجم فرهنگی دارد.