نفرات برتر مسابقه من و شهید کشورم به همت کانون امام سجاد آمل اعلام شد
نفرات برتر مسابقه من و شهيد کشورم به همت کانون امام سجاد آمل اعلام شد

نفرات برتر مسابقه من و شهید کشورم به همت کانون امام سجاد آمل اعلام شد

نفرات برتر مسابقه من و شهيد کشورم به همت کانون فرهنگي هنري امام سجاد مسجد سجاديه آمل که درد و دل جوانان و نوجوانان ايران زمين با شهدا بود، معرفي شدند.
شناسه خبر : 20371 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۰

«قاسم بناگر» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مسابقه من و شهید کشورم به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد سجادیه آمل به مناسبت هفته بسیج برگزار شد که درد و دل جوانان و نوجوانان ایران زمین با شهدای مدافع حرم و وطن بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد سجادیه آمل با اشاره به اینکه شرکت کنندگان یک فیلم یک دقیقه ای از خود را به صورت کلیپ ارسال کردند، اظهار کرد: فرصت ارسال کلیپ های حاوی سخنان آینده سازان جامعه به کبوتران خونین بال تا 5 آذر بود.

 

بناگر بیان کرد: سیده مهدیسا ابراهیمیان ۷ ساله از آمل، محسن بابایی ۱۲ ساله از آمل، پوریا اسماعیلی ۱۰ ساله از خوزستان، بنت الهدی بابایی ۸ ساله از آمل، حسن ابراهیم پور ۹ ساله از آمل، نیایش بابایی ۹ ساله از آمل و علی اکبر اقسام ۹ ساله از خوزستان، نفرات اول تا هفتم در مسابقه من و شهید کشورم هستند.

 

وی به مشارکت نهادها و ادارات دیگر جهت برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد سجادیه آمل از سال 88 تسیس شد و 288 عضو دارد.