127 کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران برای مجوز الکترونیکی اقدام کردند
127 کانون فرهنگي هنري مساجد مازندران براي مجوز الکترونيکي اقدام کردند
سرپرست ستاد فهما مازندران:

127 کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران برای مجوز الکترونیکی اقدام کردند

حجت الاسلام نعمتي قرا از اقدام 127 کانون فرهنگي هنري مساجد مازندران براي دريافت مجوز الکترونيکي تاکنون خبر داد و گفت: مديران کانون‌هاي فهما با مراجعه به بخش کاربري سايت بچه هاي مسجد به نشاني bachehayemasjed.ir نسبت به دريافت مجوز الکترونيکي، اقدام و امور اداري را پيگيري کنند.
شناسه خبر : 20362 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: 1173 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان مازندران، وجود دارند که از این تعداد، 127 کانون فهما دیار علویان تاکنون برای دریافت مجوز الکترونیکی، اقدام کردند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، تکمیل مشخصات کانون و نیز بارگزاری مدارک مدیر کانون(کارت ملی، شناسنامه و مدرک تحصیلی)، تکمیل ارکان فعال در کانون از جمله امام جماعت، فرمانده پایگاه بسیج، دو ذیصلاح فرهنگی و نماینده هیئت امنای مسجد را از شرایط ثبت درخواست برای دریافت مجوز الکترونیک کانون برشمرد.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا اظهار کرد: بخش مدرک تحصیلی و سن برای مدیران کانون ها به آسانی گرفته شده و افراد می توانند با زدن تیک مدرک تحصیلی و سن از این مرحله عبور کنند و همچنین کانون هایی که پایگاه مقاومت و یا امام جماعت ندارند هم می توانند با تیک رعایت شرط ارکان از این مرحله عبور کنند.

 

وی بیان کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با مراجعه به بخش کاربری سایت بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir نسبت به دریافت مجوز الکترونیکی، اقدام و امور اداری را پیگیری کنند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا یکی از اهداف مهم  صدور مجوز الکترونیکی را تسهیل در فرآیند امور اداری اعلام کرد و افزود: با توجه به فراهم شدن زیر ساخت های لازم، مجوز کانون های فرهنگی هنری به صورت آنلاین و در اسرع وقت صادر می شود.

 

وی ابراز کرد: مجوز مجدد و به صورت الکترونیک برای فعالیت کانون های فرهنگی هنری با توجه به تصویب اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و بر اساس قانون باید صادر شود و مدیران فهما برای دریافت آن، اهتمام جدی داشته باشند.