عزم جدی ستاد فهما مازندران برای افزایش کانون های فرهنگی هنری مساجد
عزم جدي ستاد فهما مازندران براي افزايش کانون هاي فرهنگي هنري مساجد
سرپرست ستاد فهما مازندران خبر داد:

عزم جدی ستاد فهما مازندران برای افزایش کانون های فرهنگی هنری مساجد

حجت الاسلام نعمتي قرا از عزم جدي ستاد فهما مازندران براي افزايش تعداد کانون هاي فرهنگي هنري در اقصي نقاط اين استان با توجه به 270 سهميه تاسيس اين مراکز در سال جاري خبر داد.
شناسه خبر : 20298 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جهت اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از سال 1372 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، شکل گرفت.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: 1173 باب کانون های فهما در استان مازندران از شهرستان گلوگاه در شرق استان تا شهرستان رامسر در غرب دیار علویان، تاسیس شدند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در روستاهای بالای 1000 نفر جمعیت و همچنین در شهرها تشکیل می شود، بیان کرد: علاقه مندان به این وادی می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مدارک لازم، اقدام کنند.

 

 

حجت الاسلام نعمتی قرا ابراز کرد: تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به برنامه پنج ساله و تعداد جمعیت باید افزایش یابد و عزم جدی ستاد فهما مازندران برای تحقق این مهم در اقصی نقاط این استان است.

 

وی با اشاره به اینکه سهمیه تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سال جاری 270 کانون است، اظهار امیدواری کرد تا با یاری ائمه جماعات مساجد، روسای هیئت امنا و همچنین روسای ادارات ارشاد اسلامی دیار علویان به سهمیه تخصیص یافته، برسیم.