شهادت زیبنده و افتخاری بزرگانی چون دکتر فخری‌زاده بود
شهادت زيبنده و افتخاري بزرگاني چون دکتر فخري‌زاده بود
سرپرست ستاد فهما استان مازندران:

شهادت زیبنده و افتخاری بزرگانی چون دکتر فخری‌زاده بود

حجت‌الاسلام نعمتي قرا، شهادت براي فخري زاده را گوارا و زيبنده وي دانست و گفت: مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران علاوه بر محکوميت اين ترور، پروفايل کانون هاي فهما را مزين به تصوير اين شهيد مي کنند.
شناسه خبر : 20206 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

حجت‌الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در استان مازندران ضمن تسلیت و تعزیت شهادت دانشمند هسته ای ایران، محسن فخری زاده برای وی وصال به یار و شهادت را گوارا و زیبنده  این والا مقام  دانست.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با استناد به قرآن کریم، اظهار کرد: در معجزه پیامبر خاتم آمده که (در میان مومنان، مردانی هستند که پای پیمان خود با خدا، صادقانه ایستاده اند و بعضی، پیمان خود را به سرانجام می‌رسانند و شربت شهادت را می نوشند و برخی دیگر در انتظار شهادت هستند که این افراد، هرگز تغییر در خود نمی دهند و به وعده خویش با خدا، عمل نمی کنند).

 

وی بیان کرد: روز گذشته، شهادت دانشمند هسته‌ای ایران، محسن فخری زاده را شاهد بودیم که استاد برجسته فیزیک و مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، ولایی و جهادی کشورمان بود و در عرصه های مختلف علم و فناوری، فعالیت داشت.

 

حجت‌الاسلام نعمتی قرا ابراز کرد: شهید فخری زاده در روزهای سالگرد شهادت دیگر شهیدان هسته ای به طور ناجوانمردانه به شهادت رسید.

 

وی گفت: شهید فخری زاده علاوه بر تبحر در علم فیزیک در جریان کیت تشخیص کرونا نیز از پرچمداران بود که توسط این شهید والامقام در این مرحله، مدیریت می شد.

 

حجت‌الاسلام نعمتی قرا اظهار کرد: با ترور اینگونه از دانشمندان، پرچم ایران بر زمین نمی افتد بلکه همواره در اهتزاز است چراکه با شهادت اینچنین دانشمندانی، دانشمند دیگر متولد می شود و نهضت اسلامی ایران تا نهضت جهانی حضرت مهدی، ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ترور فخری زاده با حمایت رژیم جعلی صهیونیست انجام شد از نهادهای امنیتی و قضایی، اقدام متقابل و صیانت از دانشمندان هسته ای ایران را خواستار شد.

 

حجت‌الاسلام نعمتی قرا اظهار امیدواری کرد تا با تلاش های سربازان گمنام امام زمان، عاملان این جنایت وحشتناک دستگیر شوند و با تدابیر امنیتی از سرمایه های نظام، صیانت و حفاظت شود.

 

وی گفت: رسانه های غربی و معاند، جنایت وحشتناک ترور فخری زاده را نادیده می گیرند و سکوت کردند اما دوستان و بچه های مسجدی باید اقدام برای افشاگری اینگونه از ترورها را در دستور کار خویش، قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام نعمتی قرا در پایان از مدیران کانون های فرهنگی هنری  مساجد،  ضمن محکوم کردن  این عمل زشت و قبیح نسبت به ترور این دانشمند  مجاهد ایران  در فضاهای مجازی خواست تا به مدت یک هفته، پروفایل کانون های فهما و حتی پیچ های اینستاگرام خویش را مزین به تصویر شهید فخری زاده کنند.