برگزاری مسابقه دل‌نوشته‌ای به یک شهید به مناسبت هفته بسیج
برگزاري مسابقه دل‌نوشته‌اي به يک شهيد به مناسبت هفته بسيج
به همت کانون کریمه آمل:

برگزاری مسابقه دل‌نوشته‌ای به یک شهید به مناسبت هفته بسیج

مسابقه دل نوشته اي به يک شهيد که امنيت را هديه کرده به مناسبت هفته بسيج توسط کانون فرهنگي هنري کريمه حوزه علميه فاطمه الزهرا آمل برگزار مي شود.
شناسه خبر : 19942 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

«کبری مهربان» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا آمل به مناسبت هفته بسیج، برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا آمل اظهار کرد: برگزاری مسابقه دل نوشته ای به یک شهید که امنیت را به ما هدیه کرده یکی از برنامه های این کانون جهت گرامیداشت هفته بسیج به شمار می آید تا با زبان قلم با وصال یافتگان به یار، همسخن شد.

 

وی بیان کرد: ساخت کلیپ با تصاویر و آهنگ های بسیجی و انقلابی، ارسال تصاویری با موضوع بسیج در کنار فرزندان با خانواده از مسابقات دیگر کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا آمل در هفته بسیج هستند.

 

مهربان، ارسال تصاویر از خدمات جهادی و انقلابی در محلات و...، اهدا جوائز و بسته های فرهنگی از طرف شهدا به دوستان، همکاران و ... را از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری کریمه حوزه علمیه فاطمه الزهرا آمل جهت گرامیداشت هفته بسیج برشمرد.

 

وی تصریح کرد: علاقه مندان، تصاویر، متن های زیبا و پر احساس خویش را به شماره۰۹۰۲۱۲۵۶۳۴۴، ارسال کنند.