مروری بر فعالیت‌های بزرگ‌ترین کتابخانه تخصصی مهدویت مازندران در کانون فهما خانه خورشید
مروري بر فعاليت‌هاي بزرگ‌ترين کتابخانه تخصصي مهدويت مازندران در کانون فهما خانه خورشيد

مروری بر فعالیت‌های بزرگ‌ترین کتابخانه تخصصی مهدویت مازندران در کانون فهما خانه خورشید

کتابخانه کانون فرهنگي هنري خانه خورشيد مسجد محدثين بابل با داشتن 1200 عنوان کتاب درباره حضرت مهدي(عج) بزرگ ترين کتابخانه تخصصي مهدويت در مازندران است.
شناسه خبر : 19811 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

«ناهید سلطانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: شش هزار جلد کتاب در کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل با فضای 70 متر برای کتابخانه و 80 متر برای سالن مطالعه، وجود دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل اظهار کرد: 1200 عنوان کتاب درباره مهدویت در کتابخانه این کانون، قرار دارد که بزرگ ترین کتابخانه تخصصی مهدویت در مازندران به شمار می آید و مابقی کتاب های در این کتابخانه با موضوعات دیگر هستند.

وی بیان کرد: علاقه مندان به ویژه طلاب جهت دسترسی به منابع پایان نامه به کتابخانه کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل، مراجعه می کنند.

کتابدار کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل ابراز کرد: تعداد کتاب های این کانون، افزایش یافته و به قفسه جهت قرار دادن کتاب ها در آنها و رایانه برای اشخاصی که برای به امانت گرفتن کتاب ها، مراجعه می کنند در این مکان یک نیاز ضروری محسوب می شود.

 

سلطانی گفت: ساعت کاری بزرگ ترین کتابخانه تخصصی مهدویت مازندران در کتابخانه کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل از ساعت 12-9 صبح و یک ساعت قبل از نماز مغرب است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت دادن به کتاب و کتابخوانی و نامگذاری روزی در تقویم برای کتاب و کتابدار قابل تقدیر است، اظهار کرد: فضای مجازی و کتاب های الکترونیکی در تعداد مراجعین به کتابخانه، تاثیر منفی داشته و تعداد آنها نسبت به چند سال گذشته، کاهش یافت.

سلطانی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل در فضای مجازی قسمت های مهم کتاب ها را معرفی می کند و به اینگونه قسمتی از روح تشنگان وادی مطالعه را سیراب می کند.

وی ابراز کرد: مسجد محدثین بابل که منتسب به آقا امام زمان(عج) است در خیابان شهید نواب صفوی، چهار راه گلشن، خیابان ملا نصیرایی، اشرفی 10، واقع است.

 

سلطانی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل با 219 عضو از سال 88، تاسیس شد.