کانون‌های مساجد پل ارتباطی جوانان و مسولان استانی باشند
کانون‌هاي مساجد پل ارتباطي جوانان و مسولان استاني باشند
امام جمعه تنکابن:

کانون‌های مساجد پل ارتباطی جوانان و مسولان استانی باشند

حجت الاسلام هدايتي با تاکيد بر اينکه کانون هاي فهما در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري و دغدغه معظم له درباره امور فرهنگي، حرکت کنند، گفت: اين مراکز بايد پل ارتباطي ميان جوانان و مسئولان استاني باشند.
شناسه خبر : 19777 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «سید مهدی هدایتی»، امام جمعه تنکابن روز گذشته (24 آبان) در نشست با حجت الاسلام «رجب نعمتی قراء»، سرپرست ستاد فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: حجت الاسلام نعمتی قراء در غرب دیار علویان، فعالیت بسیار خوب داشت و شایسته سکان داری ستاد فهما مازندران است.

 

امام جمعه تنکابن اظهار کرد: وظیفه سرپرستی ستاد فرهنگی هنری مساجد مازندران، سنگین است که باید تلاش بیشتر جهت تحقق اهداف این ستاد، صورت گیرد.

 

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برخی از مساجد تعطیل و تعدادی از خانه های خدا بر زمین، باز هستند که باید فعالیت های منطبق با توجه به این شرایط، انجام شود.

 

حجت الاسلام هدایتی ابراز کرد: دادن خوراک اعتقادی و فرهنگی به جوانان با توجه به القای شبهات باید مورد توجه لازم باشد چرا که دشمن به سمت نسل جوان می رود و نباید این گروه سنی را رها کرد.

 

وی گفت: شبهات در گذشته به انقلاب و مسئولین بود اما در حال حاضر، اعتقاداتی نظیر پروردگار و آیات الهی مورد هجمه، قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام هدایتی با تاکید بر اینکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پل ارتباطی خوب با مسئولین استانی، انقلاب و جوانان باشند، اظهار کرد: کانون های فهما در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و دغدغه درباره امور فرهنگی که از خواسته های مهم معظم له است، حرکت کنند.

 

وی بیان کرد: برای جذب جوانان به سمتی که آنها، جذب می شوند باید حرکت کرد و با برگزاری مسابقه، اهدای جوائز، اجرای برنامه برای آنها در طبیعت و فضای باز از گرفتار شدن آینده سازان جامعه در دام دشمن، جلوگیری کرد.