رابطین فهما حلقه اتصال کانون‌های مساجد و ستاد فرهنگی هنری مساجد هستند
رابطين فهما حلقه اتصال کانون‌هاي مساجد و ستاد فرهنگي هنري مساجد هستند
سرپرست کانون های فهما مازندران:

رابطین فهما حلقه اتصال کانون‌های مساجد و ستاد فرهنگی هنری مساجد هستند

حجت الاسلام نعمتي قراء گفت: رابطين فهما حلقه اتصال کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد هستند و آموزش هاي لازم به آنها، داده مي شود تا به خروجي هاي مناسب برسيم.
شناسه خبر : 19710 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی قراء»، روز گذشته (21 آبان) در نشست توجیهی با رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های ساری و میاندرود گفت: سایت بچه های مسجد، حدود دو سال است که  مطرح شده و کانون های فهما از حالت سنتی با دادن اوراق و سی دی به سمت فضای مجازی و سایت های خبری رفتند و کارها به روز، شده است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: فعالیت در فضای مجازی و بستر زیست بوم برای برخی از مدیران کانون های فهما، سخت است و سیاست ستاد فهمای کشور بر آن است که آرام آرام، کارها برون سپاری شود.

وی بیان کرد: رابطین فهما حلقه اتصال کانون های فرهنگی هنری مساجد و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند و آموزش های لازم به آنها، داده می شود تا به خروجی های مناسب برسیم.

 

حجت الاسلام نعمتی قراء ابراز کرد: رابطین فهما از حمایت مالی، برخوردار می شوند.

 

وی گفت: مهم ترین وظیفه رابطین فهما، نظارت بر زیرمجموعه ها است و با برنامه ریزی دقیق، برنامه خوبی را ارائه دهند.

 

حجت الاسلام نعمتی قراء اظهار کرد: برنامه کلی در سطح استان که تمامی کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به آن، توجه داشته باشند، رویداد ملی فهما با شعار ایران قوی است.

 

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) درباره قوی بودن ایران در تمامی زمینه ها است که ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، بخشی را در بستر مسجد و کانون ها، پیاده کنند.

 

حجت الاسلام نعمتی قراء ابراز کرد: ایران قوی چند شاخصه دارد که از کار فرهنگی در چند شبستان و چند رواق، تعریف شده است و کانون های فرهنگی هنری مساجد، وظیفه مهمی برای اجرای طرح ایران قوی بر عهده دارند.

وی گفت: قرآن و سیره اهل بیت در مدهامتان که در بخش ایران قوی، قرار دارد باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام نعمتی قراء اظهار کرد: در روستاهای بالای هزار نفر جمعیت، کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند، تاسیس شود و باید با هماهنگی امام جماعت، دهیار و فرمانده پایگاه به تاسیس کانون های روستایی، اقدام کرد.

 

وی با اشاره به صدور مجوز الکترونیکی، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید مجوز الکترونیکی، داشته باشند و رابطین فهما در زیر مجموعه کانون هایی که بر عهده آنها است به گرفتن مجوزهای الکترونیکی، عنایت ویژه داشته باشند.

 

این جلسه با آموزش های لازم به رابطین فهما توسط کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان، پایان یافت.