برگزاری جلسه تکریم خانواده شهدا به همت کانون شهید شمس‌علی اکبری بابل
برگزاري جلسه تکريم خانواده شهدا به همت کانون شهيد شمس‌علي اکبري بابل
در قالب سه شنبه های تکریم:

برگزاری جلسه تکریم خانواده شهدا به همت کانون شهید شمس‌علی اکبری بابل

جلسه تکريم خانواده شهدا به همت کانون فرهنگي هنري شهيد شمسعلي اکبري مسجد وليعصر بابل در قالب طرح ملي سه شنبه هاي تکريم با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد.
شناسه خبر : 19679 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

«حسین حسین نیا» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: جلسه تکریم خانواده شهدا با عنوان «اجتماع یاران شهدا» به همت کانون فرهنگی هنری شهید شمسعلی اکبری مسجد ولیعصر روستا رمنت بابل در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شمسعلی اکبری مسجد ولیعصر روستا رمنت بابل افزود: این تکریم، روز گذشته (20آبان) با محوریت شهید «حاج رحمت الله اصفهانی» و رعایت پروتکل های بهداشتی، صورت گرفت.

وی اظهار کرد: روستای رمنت بابل، 32 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران جهت حفظ کیان و ناموس این مرز و بوم کرده که در هر جلسه تکریم با دعوت از همرزمان، خاطرات یک شهید، بیان می شود تا نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس، آشنا شوند.

حسین نیا با اشاره به اینکه «اجتماع یاران شهدا» هر دو هفته یکبار با مداحی و روایتگری همراه است، بیان کرد: راوی در این برنامه، ایستادگی رزمندگان ایرانی در برابر نیروهای بعثی عراق تا دندان مسلح و همچنین اخلاص و از خودگذشتگی وصال یافتگان به یار را تشریح می کند.

   

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم و معزز شهدا در حال برگزاری است.