فعال سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه ساز موفقیت های بیشتر است
فعال سازي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد زمينه ساز موفقيت هاي بيشتر است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

فعال سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه ساز موفقیت های بیشتر است

آيت الله معلمي خطاب به کارکنان ستاد فهما، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بيش از پيش، فعال شوند چرا که اين مهم، زمينه ساز موفقيت هاي بيشتر است.
شناسه خبر : 19457 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی قراء» امروز (19 آبان) در آغازین روزهای فعالیت خویش به عنوان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با آیت الله «علی معلمی»، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، دیدار و گفتگو کرد که کارکنان این ستاد نیز حضور داشتند. 

 

آیت الله معلمی در این دیدار طی سخنانی گفت: انسان بنا نیست که فقط با دعا و خواسته قلبی به اهداف خویش برسد بلکه باید با جوارح و اعضا، تلاش و کار کند تا منویات قلبی خویش را تعقیب نماید و کمک خواستن از خدا، تکمیل کننده برای نیل به هدف است.

 

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در زمان های لازم، رهنمودهای حکیمانه خویش را بیان می کنند و چشم بینای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

 آیت الله معلمی بیان کرد: در عرصه فرهنگ، هنر و مذهب باید تلاش شود و مسئولیت و نوع کار، مشخص و معین است.

 

وی ابراز کرد: منطقه بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد و تعیین چند شهر در هر ماه و ارائه نکات لازم برای این مراکز، مورد توجه ستاد هماهنگی کانون های فهما باشد.

 

آیت الله معلمی گفت: مراکز فرهنگی در شهر و روستاها، وجود دارند و باید به فعالیت فرهنگی و تبلیغی، توجه لازم شود چراکه دشمن با ابزارهای مختلف جهت تخریب اعتقادی نسل جوان، کار می کند و با گسترش فرهنگ قرآنی و اسلامی می توان یک جوان مجاهد و غیرتی را پرورش دارد.

 

وی با اشاره به اینکه نفس مسیحیایی امام خمینی(رحمت الله علیه)، جامعه را متحول کرد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، ادامه دهنده راه امام راحل و در مسیر ریل گذاری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حرکت می کنند که مسئولان فرهنگی و اقتصادی باید با رهنودهای رهبری، همسو باشند.

 

آیت الله معلمی خطاب به فعالین در ستاد فهما مازندران، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد را بیش از پیش، فعال کنید و مساجد را آباد سازید چرا که این مهم، زمینه ساز موفقیت های بیشتر است.

 

وی ابراز کرد: ورود جوانان به مساجد و کانون های فهما، احترام به ریش سفیدها در خانه های خدا بر زمین و ... را با هدف تربیت جوانان و تقویت اهداف انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهید.

«عیسی مدانلو»، نیز در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: 504 مرکز فرهنگی هنری در شهرستان قائمشهر، وجود دارند که یک پنجم آنها را کانون های فرهنگی هنری مساجد به تعداد 110 کانون، تشکیل می دهند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر اظهار کرد: گستره کاری در مساجد با رفع کرونا، بیشتر از گذشته شود تا تمام مردم از نعمت انقلاب، قرآن و فرهنگ، استفاده کنند.