سرپرست و کارکنان ستاد فهما مازندران با عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند
سرپرست و کارکنان ستاد فهما مازندران با عضو مجلس خبرگان رهبري ديدار کردند

سرپرست و کارکنان ستاد فهما مازندران با عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند

سرپرست و کارکنان ستاد فرهنگي هنري مساجد مازندران با آيت الله معلمي، عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه قائمشهر، ديدار و گفت و گو کردند.
شناسه خبر : 19456 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی قراء» امروز (19 آبان) در آغازین روزهای فعالیت خویش به عنوان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با آیت الله «علی معلمی»، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، دیدار و گفتگو کرد که کارکنان این ستاد نیز حاضر بودند. 

 

حجت الاسلام نعمتی قراء در این دیدار طی سخنانی گفت: جبهه فرهنگی استان مازندران را با تلاش دوستان، برنامه ریزی کنیم و برنامه های فرهنگی را در مساجد، اجرا نماییم.

 

وی اظهار کرد: 1172 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهر و روستا از متکازین گلوگاه تا جواهرده رامسر، وجود دارد که شبکه گسترده ای است و می طلبد که برنامه های فرهنگی به ویژه متناسب با این استان، تعیین شود.

 

حجت الاسلام نعمتی قراء بیان کرد: در زمان شیوع کرونا که برخی از ادارات، تعطیل بودند اما کانون های فرهنگی هنری مساجد با عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با کمک مومنانه، فعالیت های گسترده ای داشتند.

 

وی ابراز کرد: توزیع 3 دفعه گوشت بین نیازمندان در مازندران به همت ستاد فهما انجام شد که در ماه صفر و مرحله سوم، 1400 بسته گوشت بین کم برخورداران از گلوگاه تا رامسر، صورت گرفت که تنها نمونه ای از کمک مومنانه به شمار می آید.

 

حجت الاسلام نعمتی قراء گفت: انجام برنامه های قرآنی و ارزشی در فضای مجازی یکی از موارد دیگر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان، محسوب می شوند.

 

وی با اشاره به برنامه ایران قوی، اظهار کرد: ایران قوی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با جدیت تمام و به نحو احسنت در حال اجرا است.