امضای تفاهم‌نامه ستاد فهما و جمعیت هلال احمر مازندران فتح بابی در گسترش فعالیت‌های مسجدمحور
امضاي تفاهم‌نامه ستاد فهما و جمعيت هلال احمر مازندران فتح بابي در گسترش فعاليت‌هاي مسجدمحور

امضای تفاهم‌نامه ستاد فهما و جمعیت هلال احمر مازندران فتح بابی در گسترش فعالیت‌های مسجدمحور

مسئول نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال احمر استان مازندران، امضاي تفاهم نامه ميان اين جمعيت و ستاد فهماي اين استان را قدمي رو به جلو و فتح بابي در گسترش فعاليت هاي مسجدي توصيف کرد.
شناسه خبر : 19447 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: حجت الاسلام «حمزه علی اکبری»، دیروز (18 آبان) در پیگیری تفاهم نامه بین جمعیت هلال احمر و کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: جامعه بشری با هر مسلک و منشی، خود را بی نیاز از یک کانون معنوی نمی بیند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر مازندران اظهار کرد: مسجد در اسلام، نمادی از اوج خاکساری بنده به خدا است که نگاه اسلام و قرآن فقط نگاه عبادتگاه محض نیست بلکه از صدر اسلام تاکنون مسائل اجتماعی، هنری، فرهنگی و ... بر عهده مساجد بوده و ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: دلدادگی که مردم به مسجد دارند و رنگ و بوی معنوی آن موجب همدلی و همکاری عموم جامعه به مساجد می شود.

 

حجت الاسلام اکبری ابراز کرد: مساجد، جایگاهی بسیار بالا دارد که حتی امام خمینی(رحمت الله علیه) به جوانان، سفارش پر کردن آن را کرد.

 

وی، تفاهم نامه هلال احمر و کانون های فهما به همت حجت الاسلام و المسلمین ارزانی، حرکتی پسندیده و مطلوب دانست و گفت: بکارگیری پتانسیل های این دو مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام اکبری اظهار کرد: قداست کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیار بالا است و دستاوردهای خوبی از این تفاهم نامه، حاصل شود.