هم‌گرایی و هم‌افزایی افق پیش روی کانون‌های فهما است
هم‌گرايي و هم‌افزايي افق پيش روي کانون‌هاي فهما است

هم‌گرایی و هم‌افزایی افق پیش روی کانون‌های فهما است

حجت الاسلام نعمتي قراء با اشاره به اينکه نگاه ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در کشور، مبتني بر هم‌گرايي و هم‌افزايي است، اظهار اميداري کرد تا با امضاي تفاهم نامه ميان کانون هاي فهما و جمعيت هلال احمر شاهد تحقق نتايج درخشاني باشيم.
شناسه خبر : 19445 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی قراء»، دیروز (18 آبان) در حجت الاسلام نعمتی در دیدار و نشست با  دکتر "غلامعلی فخاری اشرفی "  سرپرست و مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاونین  جمعیت هلال احمر استان مازندران  در پیگیری تفاهم نامه بین جمعیت هلال احمر و کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: مساجد از صدر اسلام تاکنون نقش های زیادی داشتند. 

 

سرپرست ستاد فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از سال 1372 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، شکل گرفت و27 سال از عمر با برکت این نهاد فرهنگی می گذرد و هرسال شکوفایی و به با نشستن بهتر آن را شاهدیم  .

 

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی تفاهم نامه ها در دستگاه ها فقط روی کاغذ و به چند تا عکس گرفتن و انعقاد تفاهم نامه و گزارش تصویری به پایان می رسدو هیچ نگاه دیگری به مفاد تفاهم نامه نمی شود  اظهار کرد: یکی از آسیب‌های دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور ایجاد تفاهمنامه‌های عقیم است.

 

وی بیان کرد: کانون های فهما در استان مازندران از گلوگاه تا رامسر با 1172  باب کانون و همچنین بیش از یکصد هزار نفر اعضای ثبت شده در سامانه بچه های می تواند در هرچه بهتر شدن شکل گیری این تفاهم نامه و تصمیمات کوچک و بزرگ نقش داشته باشند

 

 وی اعلام کرد: در تفاهم نامه بندهایی آمده که در شرایط ضروری نیروهای مسجدی پای کار خواهند آمد؛ راهکار اتصالشان به شبکه بیان شده، البته این کانون‌ها در روستاها نیز به‌صورت خودجوش شکل گرفته و اقداماتی دارند.

 

حجت الاسلام نعمتی قراء با اشاره به اینکه نگاه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور، نگاه همگرایی و هم افزایی است، اظهار امیدواری مرد تا با تفاهم نامه بین کانون های فهما و جمعیت هلال احمر به خروجی خوب برسیم.

 یاد آور می شود در این نشست  کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هم حضور داشته اند