لزوم شکل‌گیری الویت‌بندی‌ها در تفاهم‌نامه میان کانون‌های فهما و جمعیت هلال احمر
لزوم شکل‌گيري الويت‌بندي‌ها در تفاهم‌نامه ميان کانون‌هاي فهما و جمعيت هلال احمر

لزوم شکل‌گیری الویت‌بندی‌ها در تفاهم‌نامه میان کانون‌های فهما و جمعیت هلال احمر

فخاري بر لزوم الويت بندي براي تفاهم نامه بين کانون هاي فهما و جمعيت هلال احمر در طول سال و مناسبت هاي مختلف تاکيد کرد.
شناسه خبر : 19443 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: «غلامعلی فخاری»، یکشنبه 18آبان در پیگیری تفاهم نامه بین جمعیت هلال احمر و کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: الویت بندی برای تفاهم نامه بین کانون های فهما و جمعیت هلال احمر در طول سال و مناسبت های مختلف باید مورد توجه باشد تا به نتیجه مطلوب نائل شویم.

 

فخاری ابراز کرد :  در کشور بعد از بسیج هلال احمر بیشترین عضو در جامعه انسانی را دارد و همه اقشار از نونهالان تا طلاب و روحانیون بصورت داوطلبانه و خودجوش عضو بوده و همکاری  و فعالیت  دارند .

وی هدف سازمان  هلال احمر تشرح نمودندو گفتند : در جمعیت هلال احمر بحث نژاد ، رنگ، مرزبندی جفرافیای و ساسی معنا مفهوم ندارد  بلکه هدف سازمان استفاده از ظرفیت ها ی مردمی برای مردم و با مردم می باشد .

سرپرست هلال احمر استان در مورد جایگاه مسجد متذکر شدند و اشاره داشتند مساجد و ظرفیت آن یک امتیاز برای ما می باشد و جایگاه آن برای ما اهمیت زیادی دارد واز سوی پایگاه مسجد که مردمی است ما بهتر می توانیم جامعه هدف خود را مدیریت کنیم و راحتر می توانیم پیام خودرا به مردم انتقال دهیم .

وی در مورد اهمیت تفاهم نامه منعقده فی ما بین ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با سازمان جمعیت هلال احمر  گفتند : با توجه به اینکه دستگاههای مختلف در اجرای فعالیت و همکاری با سازمان تفاهم نامه امضاء می کنند اما هیچ کدام آنها به اندازه این تفاهم نامه تاثیر گذار نمی باشد .

 

سرپرست  جمعیت هلال احمر مازندران اظهار کرد: در مسیر و روند تفاهم نامه باید مسائل مورد نیاز، پیدا شود تا به خروجی خوب برسیم.

 

وی بیان کرد: دستگاه ها با هم افزایی، آموزش و ... می توانند به اهدف خویش، نائل شوند. 

 

فخاری گفت: خدمت به مردم یک هدف نهایی برای جمعیت هلال احمر محسوب می شود و برای نیل به این هدف از ظرفیت و پتانسیل های جامعه باید استفاده کرد.