فعالیت‌های ترویجی در عرصه فرهنگ اسلامی حمایت شوند
فعاليت‌هاي ترويجي در عرصه فرهنگ اسلامي حمايت شوند
مادر شهید محمود رادمهر تاکید کرد:

فعالیت‌های ترویجی در عرصه فرهنگ اسلامی حمایت شوند

عقيله ملازاده با اشاره به توجه شهيد رادمهر به مسائل فرهنگي، گفت: ترويج فرهنگ اسلامي، فرهنگ فاطمي و فرهنگ اهل بيت بايد مورد حمايت قرار گيرد تا به رشد برسد.
شناسه خبر : 19255 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: «عقیله ملازاده»، مادر محمود رادمهر از شهدای مدافع حرم در دیداری که امروز (18 آبان)، حجت الاسلام «رجب نعمتی قراء»، سرپرست ستاد فرهنگی هنری مساجد مازندران به همراه کارکنان این ستاد با وی داشتند به بیان خاطرات خویش از فرزندش پرداخت.

ملازاده اظهار کرد: کسانی که در عرصه دفاع از اهداف مقدس اسلام، پا می گذارند در حقیقت به ارتقای جامعه کمک می کنند و به طور یقین، دعای امام زمان(عج) بدرقه کسانی است که در این راه، خالصانه قدم بر می دارند.

 

وی بیان کرد: شهید رادمهر، پوشیدن لباس سبز را از افتخارات جهت سربازی امام زمان(عج) می دانست و برای رسیدن به این مهم، مراحل و برنامه های زیادی را سرلوحه کار و زندگی خویش، قرار داد.

 

ملازاده ابراز کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، دغدغه فرهنگ دارند تا زندگی به رشد و تعالی واقعی برسد.

 

وی با اشاره به توجه شهید رادمهر به مسائل فرهنگی، گفت: ترویج فرهنگ اسلامی، فرهنگ فاطمی و فرهنگ اهل بیت را باید مورد حمایت قرار گیرد تا به رشد برسد.

 

مادر شهید مدافع حرم، انجام کارهای فرهنگی را با توجه به ولایتمداری و بکارگیری سیره عملی اهل بیت، مورد تاکید قرار داد.

 

وی به گوشه ای دیگر از فعالیت های شهید محمود رادمهر اشاره کرد و افزود: محمود در گشت جنگل علاوه بر اینکه یک اردوی تفریحی بود به آموزش و مسائل علمی از دیدگاه اهل بیت توجه داشت که تاثیرگذاری بسیاری در بچه ها به یادگار گذاشت.

 

ملازاده افزود: محمود در پایگاه مقاومت به جریان های سیاسی روز و تجزیه و تحلیل آنها می پرداخت تا افراد، بصیرت پیدا کنند و قدرت عدم قبولی مسائل تحمیلی را داشته باشند.

 

وی گفت: محمود در نامه ای به برادرش، مجتبی در سال 87 که در دانشگاه علوم و فنون دریایی بود به سه مهم ورزش، علم و تهذیب نفس بسیار سفارش کرد که تمام آنها را تومان، انجام دهد.

 

ملازاده، احترام به والدین و پدربزرگ همچنین خدمت جهت رسیدن به شهادت را از جمله خاطرات دیگر خویش از فرزند شهیدش، محمود بیان کرد.

«جلال الدین ملازاده» نیز در این دیدار طی سخنانی به رفتار و اخلاق شهید محمود رادمهر پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مدافع حرم محمود رادمهر مسجد امام سجاد(ع) افزود: در حال حاضر ما به سیره و سرانجام این شهید، غبطه می خوریم.

 

ملازاده گفت: شهدا جلوتر از ما بودند و مسیری والا را انتخاب کردند.