اجرای مرحله دوم طرح راهکار در کانون های فهما مازندران
اجراي مرحله دوم طرح راهکار در کانون هاي فهما مازندران
سرپرست ستاد فهما مازندران:

اجرای مرحله دوم طرح راهکار در کانون های فهما مازندران

حجت الاسلام نعمتي قراء از اجراي مرحله دوم طرح ملي راهکار در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري و در رواق همدلي خبر داد.
شناسه خبر : 18943 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

حجت الاسلام «رجب نعمتی قراء» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مرحله دوم طرح ملی راهکار در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) جهت تداوم همدلی و کمک مومنانه اجرا می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: این مرحله با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا با رویکرد اعتمادسازی و شبکه سازی در سطح محلات در قالب چهار محور ایمان، همدلی، کار و ایثار در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح همچنین در قالب برنامه های طرح ملی ایران قوی و در رواق همدلي نیز تداوم خواهد یافت، بیان کرد: مرحله دوم طرح ملی راهکار همزمان با هفته وحدت، آغاز شد و تا پایان دی، ادامه دارد.

 

حجت الاسلام نعمتی قراء، ایجاد نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان همدلی، کار و ایثار در سه حوزه مسجد، محله، و خانواده با استفاده از ظرفیت های خودجوش و داوطلبانه مردمی را از اهداف اجرای مرحله دوم طرح ملی راهکار برشمرد.