اهدای جوایز به زوج‌های جوان در سالروز ولادت پیامبر مهربانی‌ها
اهداي جوايز به زوج‌هاي جوان در سالروز ولادت پيامبر مهرباني‌ها
به همت کانون آل طاها امامزاده هفت‌تن بابل؛

اهدای جوایز به زوج‌های جوان در سالروز ولادت پیامبر مهربانی‌ها

اهداي جوائز به نوعروسان و تازه دامادها و تجليل از نوجوانان در کانون فرهنگي هنري آل طاها امامزاده هفت تن بابل از جمله برنامه هاي اين کانون در سالروز ولادت پيامبر مهرباني ها به شمار مي آيند.
شناسه خبر : 18695 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

حجت الاسلام «سيد هادی حبيبي» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اهدای جوائز به نوعروسان و تازه دامادها یکی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری آل طاها امامزاده هفت تن بابل در سالروز ولادت حضرت پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)  بود که شب گذشته (13 آبان) صورت گرفت تا با الگو قرار دادن آن بزرگواران، زندگی مشترک خوبی داشته باشند.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری آل طاها امامزاده هفت تن بابل اظهار کرد: تجلیل از نوجوانان که در جشن ولادت پیامبر مهربانی ها و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و بنیانگذار مکتب جعفری یکی از برنامه های دیگر این کانون جهت تشویق و ترغیب نوجوانان به سمت مسجد و انجام کارهای ارزشی بود.

 

وی بیان کرد: جشن میلاد خاتم الانبیاء، حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) باسخنرانی حجت الاسلام علی اکبر ناصری، سفیر سابق ایران در واتیکان با مولودی خوانی سید مجتبی حبیبی در کانون فرهنگی هنری آل طاها امامزاده هفت تن بابل برگزار شد که با استقبال شیفتگان به رسول مهربانی ها و آن امام همام، همراه بود.

 

 حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری آل طاها امامزاده هفت تن بابل از سال 90 تشکیل شده و 185 عضو دارد، تصریح کرد: این کانون در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.