تجدید پیمان کارکنان ستاد فهمای استان مازندران با شهدای گمنام
تجديد پيمان کارکنان ستاد فهماي استان مازندران با شهداي گمنام

تجدید پیمان کارکنان ستاد فهمای استان مازندران با شهدای گمنام

کارکنان ستاد فرهنگي هنري مساجد مازندران در آستانه سالروز ولادت پيامبر مهرباني با حضور در يادمان شهداي گمنام اين استان با آرمان هاي آنها، تجديد پيمان کردند.
شناسه خبر : 18650 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: کارکنان ستاد فرهنگی هنری مساجد مازندران، امروز (12 آبان) در آستانه سالروز ولادت حضرت محمد، پیامبر مهربانی در یادمان شهدای گمنام این استان، حاضر شدند و به گلباران مقبره پاک آنها، پرداختند.

 

حجت الاسلام «رجب نعمتی قراء» در این برنامه که در نخستین روزهای عهده دار شدن سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران صورت گرفت، گفت: تجدید پیمان با آرمان های آنها و ادامه اهداف وصال یافتگان به یار از جمله اهداف حضور در یادمان شهدای گمنام مازندران بود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: پیکر هشت شهید بسیجی گمنام در یادمان شهدای گمنام مازندران به خاک سپرده شده اما آنها گمنام نیستند بلکه خوشنام هایی هستند که برای حفظ کیان و ناموس ایران اسلامی از جان خویش گذشتند.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد، فعالیت های مختلفی را در عرصه های متفاوت هنری، اجتماعی، فرهنگی و ... انجام می دهد که در تمام آنها به ارزش ها نظیر گذشتن از جان برای میهن، عنایت ویژه دارد.

 

«علیرضا پایندان» در این برنامه گفت: برنامه های مختلف در طول سال در یادمان شهدای گمنام مازندران برگزار می شود و اقشار مختلف مردم در این برنامه ها، شرکت می کنند.

 

مدیر یادمان شهدای گمنام مازندران اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در مراکز استان ها، مرکز فرهنگی دفاع مقدس تشکیل شده  است.

 

پایندان بیان کرد: عقد و مراسم عروسی بسیاری در  یادمان شهدای گمنام مازندران تاکنون برگزار شده که بیانگر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است.