تداوم اجرای طرح ایران قوی در سطح کانون‌های مساجد فهمای استان مازندران
تداوم اجراي طرح ايران قوي در سطح کانون‌هاي مساجد فهماي استان مازندران

تداوم اجرای طرح ایران قوی در سطح کانون‌های مساجد فهمای استان مازندران

حجت الاسلام نعمتي قراء گفت: طرح ايران قوي با پيگيري هاي مستمر در ديار علويان در حال اجرا است تا شاهد خروجي هاي ارزشمند از اين طرح باشيم.
شناسه خبر : 18648 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «عباس زارع»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به همراه معاونین، امروز (12 آبان) در نخستین روزهای آغاز فعالیت حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» به عنوان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دفتر ستاد فهما دیار علویان با وی، دیدار و گفت و گو داشتند.

 

کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در این دیدار به بیان پیشنهادهای خویش جهت ارتقای بیشتر ستاد فهمای استان پرداختند. 

 

حجت الاسلام نعمتی قراء نیز در این دیدار به تشریح فعالیت های مختلف در کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخت. 

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: طرح ایران قوی با پیگیری های مستمر  در دیار علویان در حال اجرا است تا شاهد خروجی های ارزشمند از این طرح مهم و ارزشی باشیم.

 

وی اظهار کرد: بچه‌های مسجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در سه شبستان هنر، فرهنگ و نوآوری با ۱۲ رواق نمایش، سرود، قلم، فیلم، ترنج، نور، کتاب، دانش، رسانه، همدلی، کارآفرینی و فن‌آوری برای کسب امتیاز و دریافت سرانه ثبت در طرح ملی ایران قوی، شرکت کنند.

 

حجت الاسلام نعمتی قراء بیان کرد: طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا ایام الله دهه فجر ادامه می یابد.

 

وی ابراز کرد: اهتمام ویژه ای در مازندران جهت دریافت مجوز الکترونیکی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد وجود دارد که این مراکز هر چه زودتر از مزایای این مجوز، بهره مند شوند.

   

حجت الاسلام نعمتی قراء در پایان از حمایت و اعتماد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان به کانون های فرهنگی هنری مساجد، قدردانی کرد.