تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مازندران افزایش یابد
تعداد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در مازندران افزايش يابد

تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مازندران افزایش یابد

زارع بر افزايش تعداد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در شهرهاي مختلف مازندران تاکيد کرد و گفت: کانون هاي فهما و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در اجراي برنامه هاي مختلف، با يکديگر همکاري مضاعفي خواهند داشت.
شناسه خبر : 18646 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «عباس زارع»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به همراه معاونین، امروز (12 آبان) در نخستین روزهای آغاز فعالیت حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» به عنوان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دفتر ستاد فهما دیار علویان با وی، دیدار و گفت و گو داشتند.

 

در این دیدار، زارع طی سخنانی به شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: کانون های های فرهنگی هنری مساجد مازندران با همدلی و همراهی با توجه به شرایط سخت شیوع ویروس کووید 19، فعالیت های ماندگار و ارزشمندی را انجام دهند تا در آینده، اتفاقات و اثرات خوب آنها را شاهد باشیم.

 

وی اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید بر بکارگیری نیروها از خود بدنه با چندین سال فعالیت در سطح معاونین، مدیریت این وزارتخانه و همچنین کانون های فرهنگی هنری مساجد دارند.

 

دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران بیان کرد: حجت الاسلام نعمتی قراء که در حال حاضر، سکان دار سرپرستی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان است، سلسله مراتب اداری را از کارشناسی طی کرد و اشراف کامل و کافی بر این حوزه دارد.

 

وی ابراز کرد: مجموعه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدا از یکدیگر نیستند و در اجرای برنامه های مختلف، یاری رسان هم باشند.

 

زارع گفت: تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرهای مختلف مازندران با توجه به برنامه پنج ساله و تعداد جمعیت، افزایش یابد.

 

وی اظهار کرد: با پیگیری اجرای برنامه های مختلف نظیر طرح سه شنبه های تکریم و ایران قوی، شاهد خروجی های خوب در پایان سال در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد باشیم.