سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران معرفی شد
سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران معرفي شد
با حکم رییس ستاد هماهنگی کانون های فهما:

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران معرفی شد

حجت السلام و المسلمين رجب نعمتي قراء با حکم حجت الاسلام و المسلمين دکتر حبيب رضا ارزاني، رييس ستاد هماهنگي کانون هاي فهما به عنوان سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران معرفي شد.
شناسه خبر : 17778 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته با مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران؛ در راستای تحقق ماده  "10" اساسنامه ستاد به موجب این حکم به سمت سرپرستی "ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران" منصوب می شوید.

 

بی تردید توفیق خدمت به خانه های خدا و فعالان حوزه فرهنگ و مساجد کشور موهبتی است که به لطف حضرت باری تعالی در این مقطع از زمان به ما اعطاء شده است. از این رو ضروری است در چارچوب ماموریت های ذاتی و ابلاغی ستاد با بهره گیری از تمام فرصت ها و ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد زمینه خدمت رسانی گسترده تر به عزیزان مسجدی را فراهم کنید.

 

امید می رود با استعانت از خدای متعال در مسیر تحقق مسجد طراز اسلامی مبتنی بر آیات کریمه و روایات حضرات معصومین علیهم السلام و فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب موفق و موید باشید.

 

حبیب رضا ارزانی

مشاور وزیر و رییس ستاد