گذری بر مراسم سوگواری کانون‌های فهمای استان مازندران در شهادت امام حسن عسکری(ع)
گذري بر مراسم سوگواري کانون‌هاي فهماي استان مازندران در شهادت امام حسن عسکري(ع)

گذری بر مراسم سوگواری کانون‌های فهمای استان مازندران در شهادت امام حسن عسکری(ع)

اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران به مناسبت شهادت امام حسن عسکري، يازدهمين اختر نوراني آسمان ولايت و امامت با سخنراني و مداحي به سوگ آن امام همام مي‌نشينند.
شناسه خبر : 17730 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های ویژه ای را برگزار می کنند.

 

اعضای کانون های فهما دیار علویان، امشب(3 آبان) به مناسبت شهادت امام حسن عسکری، یازدهمین اختر نورانی آسمان ولایت و امامت و سیزدهمین گوهر دریاى عصمت با سخنرانی و مداحی به همراه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به سوگ می نشینند و یاد و نام آن امام همام را گرامی می دارند و بر ادامه اهداف آن حضرت، تاکید می کنند.

 

اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به ساحت نورانی حضرت امام یازدهم و اختصاص ویژه برنامه کتابخوانی «شنبه های کتاب» با معرفی کتب زندگینامه امام حسن عسگری از برنامه های دیگر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران هستند تا ارادت خویش را به آن امام بزرگوار و فرزند برومندشان، حضرت ولی عصر، یوسف زهرا نشان دهند.

 

کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد حضرت زینب(سلام الله علیها) شهرستان نور با سخنرانی حجت الاسلام فلاح و ذاکرین اهل بیت، امشب شنبه (3 آبان) همراه با اقامه نماز مغرب و عشا، مراسم عزاداری را برای شهادت امام حسن عسکری، برنامه ریزی کرده است.

 

مراسم شهادت پدر مهدی موعود در کانون فرهنگی هنری آستان مقدس امام زاده عباس بندپی شرقی، امشب (3 آبان) بعد از نماز مغرب و عشا به همراه سخنرانی و مداحی در جوار بارگاه آن امامزاده با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار می کند.

 

کانون فرهنگی هنری محبان اهل بیت مسجد فاطمه الزهرا محمودآباد نیز مراسم سوگواری را برای شهادت مظلومانه امام حسن عسکری، امشب(3 آبان)، بعد از نماز جماعت مغرب و عشا به همراه سخنرانی و مداحی برای شیفتگان آن حضرت، تدارک دیده است.

 

کانون های فهما دیگر دیار علویان از رامسر، غربی ترین شهرستان تا گلوگاه، شرقی ترین شهرستان این دیار نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، برنامه های ویژه ای را برای عاشقان و رهروان یازدهمین اختر نورانی آسمان ولایت و امامت و سیزدهمین گوهر دریاى عصمت در هشتم ربیع الاول، شب شهادت آن حضرت در دستور کار دارند.