دیدار اعضای کانون هدایت فریدونکنار با یکی از خانواده های ناجا
ديدار اعضاي کانون هدايت فريدونکنار با يکي از خانواده هاي ناجا
در هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

دیدار اعضای کانون هدایت فریدونکنار با یکی از خانواده های ناجا

نوروزي از ديدار اعضاي کانون فرهنگي هنري هدايت مسجد وليعصر فريدونکنار با يکي از خانواده هاي ناجا در هفته نيروي انتظامي و اهداي لوح تقدير به پاس زحمات آنها، خبر داد.
شناسه خبر : 17719 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

«فرنگیس نوروزی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: دیدار‌ با‌ خانواده‌‌ سرهنگ رحمت الله سلحشور در ‌هفته نیروی انتظامی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر فریدونکنار، صورت گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر روستای شیرمحله فریدونکنار اظهار کرد: این دیدار به مناسبت هفته نیروی انتظامی که از 27 مهر، آغاز شد و تا دوم آبان، ادامه داشت در روز گذشته انجام شد.

 

وی با اشاره به سکونت سرهنگ رحمت الله سلحشور در روستای شیرمحله فریدونکنار، بیان کرد: در این دیدار، این فعال در نیروی انتظامی به بیان خاطرات خویش از فعالیت در ناجا پرداخت.

 

نوروزی ابراز کرد: لوح تقدیر به پاس زحمات سرهنگ سلحشور به وی از سوی کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر روستای شیرمحله فریدونکنار، اهدا شد تا هر چند اندک از زحمات بسیار آنها، تقدیر شود.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر فریدونکنار در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برنامه دارد، گفت: این کانون از سال 92، تاسیس شده و با 113 عضو در روستای شیرمحله این شهرستان واقع است.