فعالیت‌های کانون شهید مطهری بابل در عرصه آموزش تئاتر
فعاليت‌هاي کانون شهيد مطهري بابل در عرصه آموزش تئاتر

فعالیت‌های کانون شهید مطهری بابل در عرصه آموزش تئاتر

کامياب گفت: کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري مسجد خراساني رودگرمحله بابل، اهتمام ويژه جهت آموزش تئاتر در قالب گروه شميم دارد.
شناسه خبر : 17708 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۱

«محمدرضا کامیاب» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از  استان مازندران گفت: گروه تئاتر شمیم که به همت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل، تشکیل شده در نظر دارد جهت کشف استعدادهای تازه در حوزه تئاتر با هدف تولید آثار جدید با چهره های جدید برای علاقه مندان، تست بازیگری بگیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از هنر به عنوان بلیغ ترین، رساترین و فصیح ترین ابزار برای انتقال مفاهیم  ارزشی یاد کردند که این کانون جهت تحقق این منویات، برنامه های مختلف هنری را در دستور کار دارد.

 

کامیاب با اشاره به اینکه برنامه ها و نمایش های مختلفی نظیر حیات خاموش، فریاد خون، سلما، گوشواره، حجره پریا، مریم، یاس نبوی و سفینه نور را کارگردانی و ساخته است، بیان کرد: وجود نمایش ها با موضوعات دینی در کارنامه هنری از افتخارات یک هنرمند به شمار می آید. 

 

وی با بیان اینکه فعالیت ارزشی با شعار تئاتر برای اشاعه مفاهیم دینی یکی از فعالیت های شاخص کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل محسوب می شود، تصریح کرد: این کانون با 712 عضو از سال 88، تاسیس شده است.