اجرای طرح ملی ایران قوی در کانون های فهما مازندران
اجراي طرح ملي ايران قوي در کانون هاي فهما مازندران
ویژه اعضای کانون های مساجد:

اجرای طرح ملی ایران قوی در کانون های فهما مازندران

طرح ملي ايران قوي ويژه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد که زيرمجموعه رويداد ملي فهما تعريف شده در کانون هاي فهما مازندران اجرا مي شود.
شناسه خبر : 17678 تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: طرح ملي ايران قوي ويژه اعضاي کانون هاي کانون هاي فرهنگی هنری مساجد که زیرمجموعه رویداد ملی فهما تعریف شده و فعالیت می کند در کانون های فهما مازندران اجرا می شود.

 

بر اساس این گزارش: ایران قوی یک طرح ویژه به شمار می رود که ذیل زیست‌‌بوم فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» طراحی شده است.

 

این گزارش می افزاید: چهار موضوعی که در این طرح مورد توجه است آنالیز منشور دفاع مقدس در قالب‌های نوین است.

 

در ادامه گزارش تصریح شده است: بچه‌های مسجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در قالب یکی از رواق‌های دوازده گانه در طرح ملی ایران قوی شرکت کنند.

 

این گزارش ادامه می دهد: طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا ایام الله دهه فجر، ادامه می یابد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این بازه زمانی می توانند در این طرح، شرکت کنند و امتیازات آنها نیز در سامانه بچه‌های مسجد، ثبت خواهد شد.

 

گفتنی است، مجموع امتیازهایی که در بازه زمانی سال جاری تا سال ۱۴۰۰ از سوی کانون ها در قالب طرح ملی ایران قوی کسب شود، جمع شده و سپس تقسیم بر دو می شود و و کانون فرهنگی هنری برتر بر اساس معدل، انتخاب خواهد شد که مجموع امتیازات کسب شده پایتخت بعدی فهما را مشخص می‌کند.