دو کانون فرهنگی هنری استان مازندران به نام دو تن از شهدای مدافع حرم مزین شدند
دو کانون فرهنگي هنري استان مازندران به نام دو تن از شهداي مدافع حرم مزين شدند
دو کانون فرهنگی هنری استان مازندران به نام دو تن از شهدای مدافع حرم مزین شدند

دو کانون فرهنگی هنری استان مازندران به نام دو تن از شهدای مدافع حرم مزین شدند

بازگشت پيکر 5 شهيد مدافع حرم به مازندران، شور عجيبي در مازندران ايجاد کرده که کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان با مزين بودن به نام دو تن از اين شهدا براي خود، وظيفه اي سنگين احساس مي کند.
شناسه خبر : 17545 تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: در فصل پاییز، حال و هوای مازندران با شمیم بازگشت پیکر پاک و مطهر 5 شهید مدافع حرم که در منطقه خان طومان سوریه جرعه نوش شربت شهادت شدند، بهاری شده است.

 

بر اساس این گزارش: شهیدان مدافع حرم به نام های رضا حاجی زاده، حسن رجایی فر، محمود رادمهر، علی عابدینی و محمد بلباسی هستند که پس از قریب پنج سال به چشم انتظاری مردم دیار علویان و خانواده های معظم و معزز آنها، پایان دادند.

 

این گزارش می افزاید: دو کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران که مزین به نام شهدای مدافع حرم به نام های حسن رجایی فر در شهرستان بابل و محمود رادمهر در شهرستان ساری هستند در حال حاضر مراسم استقبال از این وصال یافتگان به یار را تدارک دیده اند.

 

در این گزارش تصریح شده است: از 1173 کانون فرهنگی هنری مساجد دیار علویان، علاوه بر کانون های حسن رجایی فر و محمودرادمهر، دو کانون دیگر نیز به نام شهدای مدافع حرم هستند.

 

گفتنی است، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به ویژه کانون هایی که مزین به نام شهدای مدافع حرم هستند با حضور در مراسم وداع و تشییع آنها جهت اشاعه فرهنگ شهادت، وظیفه سنگینی را احساس می کنند تا گوشه ای از رسالت خویش نسبت به دفاع از خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) به ویژه عمه سادات، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) را بازگو کنند و در عمل، پیاده سازند.