سبد کالا بین خانواده های کم برخوردار در ماه صفر توزیع شد
سبد کالا بين خانواده هاي کم برخوردار در ماه صفر توزيع شد
به همت کانون شهدای تیلکران بابل:

سبد کالا بین خانواده های کم برخوردار در ماه صفر توزیع شد

حسين پور گفت: 26 سبد کالا بين خانواده هاي کم برخوردار در ماه صفر به همت کانون فرهنگي هنري شهداي تيلکران مسجد حجتيه بابل، توزيع شد که اين دومين مرحله کمک به نيازمندان در ماه محرم و صفر به شمار مي آيد.
شناسه خبر : 17435 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

«ابوالحسن حسین پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: 26 سبد کالا شامل روغن، چای و ... به ارزش ۲۰۰ هزارتومان برای هر سبد کالا بین خانواده های کم برخوردار در ماه صفر به همت کانون فرهنگی هنری شهدای تیلکران مسجد حجتیه بابل، توزیع شد که این دومین مرحله کمک به نیازمندان در ماه محرم و صفر به شمار می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای تیلکران مسجد حجتیه بابل اظهار کرد: این کانون از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در 10 مرحله دیگر نیز به یاری نیازمندان با توزیع بسته های غذایی، اهتمام داشته است.

 

وی بیان کرد: پخت آش گوشت نذری و توزیع آن بین اهالی روستای تیلکران با رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای تیلکران مسجد حجتیه بابل در ماه صفر محسوب می شود.

 

حسین پور با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در شب اربعین حسینی به همراه سخنرانی، مداحی و خواندن زیارت عاشورا، ابراز کرد: زیارت اربعین در صبح اربعین با اجرای دستورالعمل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، قرائت شد.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای تیلکران مسجد حجتیه بابل با 79 عضو از سال 91 در روستای تیلکران شهرستان بابل، تشکیل شد.