سه شنبه های تکریم در مازندران؛ جانباز سید حمزه فهیم علوی تجلیل شد
سه شنبه هاي تکريم در مازندران؛ جانباز سيد حمزه فهيم علوي تجليل شد

سه شنبه های تکریم در مازندران؛ جانباز سید حمزه فهیم علوی تجلیل شد

جانباز دفاع مقدس «سيد حمزه فهيم علوي» در قالب طرح سه شنبه هاي تکريم در مازندران به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا تجليل شد.
شناسه خبر : 17308 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۵۲

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: جانباز هشت سال دوران دفاع مقدس «سید حمزه فهیم علوی» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم در مازندران، دیروز (15 مهر) به همت اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: در آیین تکریم قدردانی از این جانباز سرافراز دفاع مقدس، وی به بیان خاطرات خویش از جبهه های حق علیه باطل و رشادت های رزمندگان پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه سید حمزه فهیم علوی در سال 64، منطقه فاو، مجروح و جانباز شد، اظهار کرد: تکریم از جانبازان که سندهای گویا و زنده دوران دفاع مقدس هستند یک وظیفه همگانی است.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معزز شهدا برگزار می شود.