سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران؛ خانواده شهید فرهاد ساحلی تجلیل شدند
سه‌شنبه‌هاي تکريم در مازندران؛ خانواده شهيد فرهاد ساحلي تجليل شدند

سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران؛ خانواده شهید فرهاد ساحلی تجلیل شدند

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد احمد صادقي مسجد صاحب الزمان(عج) چالوس در قالب طرح سه شنبه هاي تکريم با خانواده شهيد «فرهاد ساحلي» ديدار و بر ادامه اهداف شهدا، تاکيد کردند.
شناسه خبر : 17142 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

«رضا نظري» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید احمد صادقی چالوس در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده معظم و معزز شهید «فرهاد ساحلی» دیدار کردند و پای خاطرات این شهید نشستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد صادقی مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) چالوس افزود: در این دیدار با دادن هدیه از صبر و شکیبایی «آسیه مهدی زاده»، مادر این شهید، تقدیر و بر ادامه اهداف والای وصال یافتگان به یار، تاکید شد.

 

وی با اشاره به اینکه فرهاد ساحلی در سال 45 دیده به جهان گشود و در سال 66 جرعه نوش شربت شهادت شد، اظهار کرد: احترام به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است.

 

نظری بیان کرد: در این دیدار که روز گذشته(13 مهر) صورت گرفت، هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهرستان چالوس، فرمانده حوزه هیچیرود و نماینده ای از بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، شرکت داشتند.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم که از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد در دیار علویان همچنان ادامه دارد.