برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» در سطح کانون‌های فهمای مازندران
برگزاري مسابقه کتابخواني «سفينه النجاه» در سطح کانون‌هاي فهماي مازندران
به مناسبت اربعین حسینی؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» در سطح کانون‌های فهمای مازندران

حجت الاسلام عليخاني از برگزاري مسابقه کتابخواني «سفينه النجاه» در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران به مناسبت فرارسيدن اربعين حسيني خبر داد.
شناسه خبر : 17087 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۴

حجت الاسلام «محمود علیخانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در دو بخش عمومی و نوجوان، برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: در بخش عمومی، شرکت کنندگان به سوالات چهارگزینه ای کتاب «جاذبه حسینی» گزیده بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دو موضوع حضرت زینب (سلام الله علیها) و اربعین حسینی از انتشارات انقلاب اسلامی پاسخ می دهند.

 

وی افزود: کتاب صوتی «زنی که پیامبر بود» از قیصر امین پور از قسمت های دیگر بخش عمومی است که شرکت کنندگان پس از استماع کتاب به سوالات سه گزینه ای، پاسخگو هستند.

 

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: در بخش نوجوان، کتاب «امام حسین (ع)» از انتشارات مسجد مقدس جمکران که شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب به سوالات چهار گزینه ای پاسخ می دهند.

 

وی ابراز کرد: به ۴۰ برگزیده این مسابقه، جوایزی اهدا می‌شود و مهلت شرکت در این مسابقه ۳۰ مهر ماه است.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: هر مسابقه دارای ۱۰۰ امتیاز است و در مجموع ۳۰۰ امتیاز برای این مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده و هر کانونی که حداقل ۲۰ نفر از اعضای آن در هر مسابقه شرکت داشته باشند، ۱۰۰ امتیاز برای آن کانون در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت شرکت در این مسابقه  به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.