پانزدهمین یادواره شهدا به همت کانون امام سجاد(ع) مازندران برگزار شد
پانزدهمين يادواره شهدا به همت کانون امام سجاد(ع) مازندران برگزار شد
استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد:

پانزدهمین یادواره شهدا به همت کانون امام سجاد(ع) مازندران برگزار شد

حجت الاسلام سرلک با تاکيد بر لزوم نهادينه شدن محبت خدا در قلب ها، گفت: تمام کارها اگر همراه با محبت الهي باشد موجب مي شود تا انسان به مقام اصلي خويش يعني خليفه اللهي برسد و خدايي شود.
شناسه خبر : 17075 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان مازندران: پانزدهمین یادواره 20 شهید امامزاده سیدعابدین قائمشهر به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(علیه السلام) امامزاده سید عابدین قائمشهر برگزارشد.

 

در این مراسم حجت الاسلام «علی سرلک» طی سخنانی گفت: دین جز محبت چیز دیگری نیست زیرا عده ای مسجدی شدند اما خدایی نشدند.

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اشخاصی هستند که هیئتی می شوند اما حسینی نمی شوند و به اهداف ثارالله(علیهم السلام)، عمل نمی کنند.

 

وی بیان کرد: بخی از بانوان، چادر به سر می کنند اما به حجب و حیا، توجه ندارند بنابراین حجب و حیا در تمام ابعاد زندگی باید مورد توجه باشد.

 

حجت اللاسلام سرلک ابراز کرد: اشخاصی که به مسجد آمدند، هیئتی شدند، نماز خواندند، کمک به خانواده و همسر  و ... انجام دادند اما اگر تمام این کارها، همراه با محبت خدای متعال باشد همه این فعالیت ها، موجب می شود تا انسان به مقام اصلی خویش یعنی خلیفه اللهی برسد و خدایی شود.

 

 وی با اشاره به لشکریان عمر سعد، گفت: عدم توجه به خدا و قرار نگرفتن محبت خدا در قلب، نتیجه اش کشتن بهترین عالَم یعنی حضرت امام حسین(علیه اسلام) شد.

 

گفتنی است، مراسم میثاق با اربعین همراه با گرامیداشت یاد و نام شهدای امامزاده سید عابدین قائمشهر، شب گذشته (12 مهر) با شکوه تمام و شرکت اقشار مختلف مردم در خیابان بابل، کوچه شهید عظیمی(ارغوان)، حسینیه امامزاده سید عابدین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.