رویداد بین المللی روح مقاومت تمدید شد
رويداد بين المللي روح مقاومت تمديد شد
تا 13 آبان:

رویداد بین المللی روح مقاومت تمدید شد

حجت الاسلام عليخاني گفت: رويداد بين المللي روح مقاومت با توجه به استقبال گسترده شرکت کنندگان و درخواست کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تا 13 آبان، تمديد شد و علاقمندان جهت شرکت در اين رويداد آثار خود را به سامانه بچه‌هاي مسجد به نشاني bachehayemasjed.ir ارسال کنند.
شناسه خبر : 17046 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

حجت الاسلام «محمود علیخانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: رويداد بين المللي روح مقاومت با توجه به استقبال گسترده شركت كنندگان و درخواست كانون های فرهنگی هنری مساجد تا 13 آبان، تمدید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: این رویداد بین المللی به موضوعاتی از جمله قرآن و عترت در وصیت نامه شهدا، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهدا، نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت، بحث مسجد در وصیت نامه شهدا و  توجه به امر به معروف و نهی از منکر در سیره شهدا پرداخته می شود.

 

حجت الاسلام علیخانی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج، زنده  نگه داشتن و  تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبیین وصایای شهدا  جهت عمل به سیره و  منش شهدا را از جمله اهداف برگزاری این رویداد برشمرد.

 

وی تصریح کرد: علاقمندان جهت شرکت در این رویداد بین‌المللی می‌توانند آثار خود در قالب فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت در موضوعات «قرآن و عترت در وصیت‌نامه شهدا»، «امام، مرجعیت و علما در وصیت‌نامه شهدا»، «دفاع از وطن و اسلام در وصیت‌نامه شهدا»، «قدس و فلسطین مظهر مقاومت»، «نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت»، «مسجد در وصیت‌نامه شهدا» را به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ارسال کنند.

 

حجت الاسلام علیخانی یادآور شد: تجلیل از آثار برتر در دو بخش ملی و بین‌المللی انجام می‌شود و جوائز بسیار ارزنده ای به آثار برتر، تعلق می گیرد.