اعضای کانون زینبیه نکا با همسر شهید«شیخ موسی نظری» دیدار کردند
اعضاي کانون زينبيه نکا با همسر شهيد«شيخ موسي نظري» ديدار کردند
در راستای طرح سه شنبه های تکریم:

اعضای کانون زینبیه نکا با همسر شهید«شیخ موسی نظری» دیدار کردند

اعضاي کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا در راستاي طرح سه شنبه هاي تکريم با خديجه عبدالله زاده، همسر شهيد سردار «شيخ موسي نظري» ديدار کردند.
شناسه خبر : 16919 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم با خدیجه عبدالله زاده، همسر شهید سردار «شیخ موسی نظری» دیدار کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا اظهار کرد: در این دیدار که عصر روز گذشته(8 مهر) در روستای میانگله انجام شد از صبر و شکیبایی همسر شهید سردار «شیخ موسی نظری» با اهدای یادبودی، تکریم شد.

 

وی بیان کرد: همسر شهید سردار «شیخ موسی نظری» بر صیانت از یاد و نام شهدا و ادامه راه آنها به ویژه عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تاکید بسیار داشت.

 

سردار «شیخ موسی نظری» در هشتم اسفندماه سال 1326 در روستای میانگله از توابع شهرستان نکا دیده به جهان گشود و در نوزدهم اسفندماه 64 در جبهه فاو در حالی که فرمانده یکی از گروهان های شهید بصیر در گردان یا رسول (صلی الله علیه و آل و سلم) بود به دلیل اصابت ترکش به سر، جرعه نوش وصل یار شد.

 

گفتنی  است، طرح ملی سه شنبه های تکریم  از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معزز شهدا برگزار می شود.