گذری بر برنامه های متنوع کانون عاشقان ولایت کلاردشت در هفته دفاع مقدس
گذري بر برنامه هاي متنوع کانون عاشقان ولايت کلاردشت در هفته دفاع مقدس

گذری بر برنامه های متنوع کانون عاشقان ولایت کلاردشت در هفته دفاع مقدس

کانون فرهنگي هنري عاشقان ولايت مسجد جامع کلاردشت در هفته دفاع مقدس، برنامه هاي مختلفي را جهت گراميداشت و آشنايي ارزش هاي مانا اين هفته در دستور کار قرار داد.
شناسه خبر : 16745 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

حجت الاسلام «سجاد امان» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت در هفته دفاع مقدس، برنامه های مختلفی را جهت گرامیداشت و آشنایی ارزش های مانا این هفته به ویژه برای نسل جدید و آینده ساز در دستور کار قرار داد.

امام جماعت مسجد جامع کلاردشت اظهار کرد: عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان کلاردشت با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهری و احترام به مقام شامخ وصال یافتگان به یار، یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت در هفته دفاع مقدس بود.

وی بیان کرد: مراسم دهه اول ماه صفر به مدت سه شب در جوار یادمان شهدای گمنام شهرستان کلاردشت به همت حوزه  بسیج سیدالشهدا و کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت با حضور دلدادگان حسینی از فعالیت های دیگر در هفته دفاع مقدس به شمار می آید.

حجت الاسلام امان، دیدار با خانواده معظم شهدا توسط اعضای کانون کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت به مناسبت هفته دفاع مقدس را از برنامه های دیگر این کانون، عنوان کرد.

وی، برگزاری مراسم ایست و تبریک در ورودی به شهر توسط فرماندهی و شورای حوزه سیدالشهدا و کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت را از اقدامان دیگر این کانون، بیان کرد.

حجت الاسلام امان ابراز کرد: دیدار با خانواده جانباز دفاع مقدس توسط فرماندهی و شورای حوزه سیدالشهدا و کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت از برنامه های دیگر این کانون بود.

وی گفت: برگزاری فوتبال به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(علیه السلام) و کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت از برنامه های دیگر این کانون در  این هفته، محسوب می شود.

حجت الاسلام امان با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس به همت حوزه سیدالشهدا(علیه السلام) و پایگاه بسیج شهید فلاحی و کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت، تصریح کرد: این کانون با 334 عضو از سال 96، تشکیل شد.