تکریم اعضای کانون زینبیه نکا از خانواده شهید محمد معافی
تکريم اعضاي کانون زينبيه نکا از خانواده شهيد محمد معافي
مدیر کانون زینبیه نکا خبر داد:

تکریم اعضای کانون زینبیه نکا از خانواده شهید محمد معافی

باقري از ديدار اعضاي کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا با خانواده «محمدمعافي»، شهيد مدافع حرم در هفته دفاع مقدس به همراه اهداي لوح يادبود و تکريم از آنها خبر داد.
شناسه خبر : 16641 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا، در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهید  «محمدمعافی»، شهید مدافع حرم  که در سال 1396 با دو فرزند در بوکمال سوریه، جام شهادت را نوشید دیدار کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا اظهار کرد: در این دیدار حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، امام جماعت کانون، پایگاه مقاومت، اعضای کانون و هیئت مذهبی حضرت ابوالفضل(علیه السلام) مسجد زینبیه شهرستان نکا، حضور داشتند.

 

وی بیان کرد: احترام به خانواده معظم و معزز شهدا، ادامه راه وصال یافتگان به یار و عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و امام خمینی(رحمت الله علیه) نسبت به کبوتران خونین بال، مورد تاکید قرار گرفت.

 

باقری ابراز کرد: شرکت در مراسم یادواره شهدا در پارک موزه و نمایشگاه دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان ساری، برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی با موضوع دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان، اجرای مسابقه ورزشی دارت در فضای مسجد و اهدای جوایز به نفرات برتر، دیدار با خانواده شهدا از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شمار می آیند.

 

وی، قراردادن وصیت نامه و تصاویر شهدای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا و پایگاه در فضای مجازی، دیدار با فرمانده سپاه نکا، برگزاری نشست بصیرتی با خاطره گویی یکی از یادگاران دفاع مقدس، فضاسازی کانون و مسجد با محوریت هفته دفاع مقدس و شعرخوانی در فضای مجازی را از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در هفته دفاع مقدس برشمرد.

 

باقری با اشاره به اینکه بیشتر برنامه های سال جاری کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در هفته دفاع مقدس به دلیل ویروس کرونا در فضای مجازی در حال برگزاری است، تصریح کرد: این کانون از  سال 90 تاسیس شده و در حال حاضر 383 عضو دارد.

گفتنی است این دیدار روز شنبه 5 مهر برگزار شد.