دیدار اعضای کانون شهید مصطفی مازح میاندرود با خانواده شهیدان «عبدالحمید و عزیزالله زارعی»
ديدار اعضاي کانون شهيد مصطفي مازح مياندرود با خانواده شهيدان «عبدالحميد و عزيزالله زارعي»

دیدار اعضای کانون شهید مصطفی مازح میاندرود با خانواده شهیدان «عبدالحمید و عزیزالله زارعی»

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد مصطفي مازح مسجد جامع علي النقي (ع) کياپي مياندرود به همراه نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا مازندران با خانواده شهيدان «عبدالحميد و عزيزالله زارعي» و «سيده فاطمه شفيع نژاد» از شهداي مدافع سلامت در راستاي طرح سه شنبه هاي تکريم، ديدار کردند.
شناسه خبر : 16585 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح مسجد جامع علی النقی (علیه السلام) کیاپی میاندرود به همراه حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری»، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران و مسئولین دیگر با خانواده شهیدان «عبدالحمید و عزیزالله زارعی» و «سیده فاطمه شفیع نژاد» از شهدای مدافع سلامت در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دیدار کردند.

 

 حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» در این دیدار طی سخنانی به دوران حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت علی(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: عده ای در جنگ احد، مردم را از مبارزه علیه دشمن، ناامید می کردند و در حقیقت به دو دسته تقسیم شده بودند یعنی همراهان با پیامبران و برخی نیز با آن حضرت، هماهنگ و همصدا نبودند. 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران افزود: مقاومت و ایستادگی عده ای موجب شد تا برخی دیگر نیز امید خویش را برای مبارزه به دست آورند.

 

وی اظهار کرد: امیرالمومنین(علیه السلام) در جنگ خندق، ضربه ای به دشمن وارد کرد که از عبادت جنس و انس، بیشتر بود.

 

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه برخی نظیر سردار دل ها جهت صیانت از خون شهدا، ایستادند و جواب یاوه گویی های آمریکا را دادند، بیان کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در منویات خویش، انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی را به دشمنان، گوشزد کردند.

 

وی خطاب به مادر شهیدان «عبدالحمید و عزیزالله زارعی»، گفت: تربیت چنین فرزندانی برای پاسداری از اسلام، قرآن و نوامیس مردم در دامن مادارنی نظیر شما، جای تحسین و تکریم دارد.

 

حجت الاسلام تسخیری به «سیده فاطمه شفیع نژاد» از شهدای مدافع سلامت اشاره کرد و افزود: این شهیده، همسر برادر شهیدان «عبدالحمید و عزیزالله زارعی» بود که از شهدای جهادگر عرصه درمان و سلامت به شمار می آید، عزت و سربلندی برای هم خانواده و همچنین جامعه است که چنین ایثارگرانی برای حفظ سلامتی دیگران از جان خویش گذشتند.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم  از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده شهدا در حال انجام است.