برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع هفته دفاع مقدس به همت کانون سروش آمل
برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع هفته دفاع مقدس به همت کانون سروش آمل

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع هفته دفاع مقدس به همت کانون سروش آمل

مسابقه نقاشي با موضوع هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگي هنري سروش مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل ويژه دانش آموزان ابتدايي به همراه جوايز ارزنده، برگزار مي شود.
شناسه خبر : 16455 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: مسابقه نقاشی با موضوع هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری سروش مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) آمل ویژه دانش آموزان ابتدایی در سه سطح اول و دوم، سوم و چهارم، پنجم و ششم برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش: اهدای جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم هر سطح به همراه 20 جایزه غیر نقدی شامل (چراغ مطالعه، لوازم التحریر، توپ فوتبال و والیبال و ...) به قید قرعه برای شرکت کنندگان در این مسابقه نقاشی، برنامه ریزی شده است.

 

این گزارش می افزاید: علاقه مندان به وادی هنر تا 3 مهرماه می توانند آثار خویش را به شماره 09022359213 در پیام رسان واتساپ، ارسال کنند.

 

گفتنی است، مسابقه نقاشی با موضوع هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری سروش مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) شهرستان آمل و با همکاری بسیج دانش آموزی، هیئت سائلین الحسین، پایگاه خواهران النسا، پایگاه شهید قاضی طباطبایی و مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) آمل در حال انجام است.