توزیع لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان محروم به همت کانون شهدای هلی کتی آمل
توزيع لوازم‌التحرير ميان دانش‌آموزان محروم به همت کانون شهداي هلي کتي آمل

توزیع لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان محروم به همت کانون شهدای هلی کتی آمل

فاميلي گفت: لوازم التحرير براي شانزده دانش‌آموز بي بضاعت به همت کانون فرهنگي هنري شهداي هلي کتي مسجد جامع آمل، تهيه و توزيع شد.
شناسه خبر : 15994 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

«خدیجه فامیلی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: لوازم التحریر برای 16 دانش آموز بی بضاعت به ارزش 700 هزار تومان شامل مداد رنگی، دفتر، خودکار و ... با توجه به نیاز هر دانش آموز به همت کانون فرهنگی هنری شهدای هلی کتی مسجد جامع آمل، تهیه و توزیع شد که نظیر چنین کار خیری در سال گذشته نیز انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای هلی کتی مسجد جامع هلی کتی آمل اظهار کرد: برگزاری کلاس های تقویتی یکی دیگر از فعالیت های این کانون برای دانش آموزان بی بضاعت به شمار می آید.

 

وی با اشاره به پخش میوه و شیرینی در شب یلدا بین خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست به همت کانون فرهنگی هنری شهدای هلی کتی مسجد جامع هلی کتی آمل، اظهارکرد: سبد کالا شامل سیب زمینی، رب، ماکارونی و ... بین خانواده های نیازمند در ماه رمضان به همت این کانون، توزیع شد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای هلی کتی مسجد جامع هلی کتی آمل که از سال 97 در روستای هلی کتی این شهرستان، تاسیس شده در مناسبت های ملی و مذهبی و کارهای خیر، برنامه های ویژه ای را در دستور کار خویش دارد.