فعالیت‌های کانون شهید صفری قائمشهر در دهه اول محرم/از برگزاری مسابقه نقاشی تا کمک مومنانه
فعاليت‌هاي کانون شهيد صفري قائمشهر در دهه اول محرم/از برگزاري مسابقه نقاشي تا کمک مومنانه

فعالیت‌های کانون شهید صفری قائمشهر در دهه اول محرم/از برگزاری مسابقه نقاشی تا کمک مومنانه

برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع محرم براي نوجوانان و کودکان تا کمک مومنانه به نيازمندان در آستانه بازگشايي مدارس، فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري شهيد صفري امام حسن مجتبي(ع) قائمشهر در دهه اول عزاداري حسيني، را تشکيل مي دهند.
شناسه خبر : 15712 تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع محرم، عاشورا و کربلا برای نوجوانان و کودکان منطقه شهدامحله قائمشهر از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید صفری امام حسن مجتبی(علیه السلام) قائمشهر در دهه اول عزاداری حسینی به شمار می آیند.

بر اساس این گزارش: کمک مومنانه به نیازمندان منطقه شهدامحله قائمشهر در آستانه بازگشایی مدارس از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری شهید صفری امام حسن مجتبی(علیه السلام) قائمشهر در دهه اول ماه محرم سال جاری بودند.

این گزارش می افزاید: راه اندازی کاروان عزا در محل و روضه خوانی در مقابل منازل خانواده های معظم و معزز شهدا منطقه شهدامحله قائمشهر از اقدامات دیگر کانون فرهنگی هنری شهید صفری امام حسن مجتبی(علیه السلام) قائمشهر در سوگ اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و 72 تن از یاران باوفایش، محسوب می شوند.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید صفری امام حسن مجتبی(علیه السلام) شهرستان قائمشهر از سال 82 در خیابان کارگر(ساری)، کوچه فروردین شهدامحله این شهرستان، تاسیس شد.