تداوم ایران همدل با کمک مومنانه از سوی کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا
تداوم ايران همدل با کمک مومنانه از سوي کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا

تداوم ایران همدل با کمک مومنانه از سوی کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا

ايران همدل با کمک مومنانه به نيازمندان با اهداي سبد کالا به نيازمندان و پول نقد از سوي کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا در دهه اول محرم، اجرا شد.
شناسه خبر : 15711 تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۴

«محمد علی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کمک مومنانه به نیازمندان از سوی کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در راستای تداوم ایران همدل و عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در دهه اول محرم، اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا اظهار کرد: کمک مومنانه این کانون در دو مرحله، صورت گرفت که در مرحله نخست با کمک به 25 نیازمند به ارزش 5 میلیون تومان، صورت گرفت.

 

وی بیان کرد: مرحله دوم کمک مومنانه با کمک به 30 نیازمند و اهدای 20 سبد کالا شامل برنج، گوشت، لوازم التحریر، ماکارونی و روغن به ارزش 5 میلیون تومان و همچنین پول نقد، همراه بود.

 

باقری ابراز کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی در فضای مجازی و اهدای جوائز به 3 برگزیده و همچنین تقدیم کتاب و لوازم التحریر به نوجوانان شرکت کننده در عزاداری اباعبدالله الحسین(علیه السلام) از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در دهه اول ماه محرم سال جاری به شمار می آیند.

 

وی گفت: کانون فرهنگی و هنری زینبیه شهرستان نکا از  سال 90 تاسیس شده و در حال حاضر 383 عضو دارد.