سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران؛ تجلیل از خانواده شهیدان «عباس زاده» در آمل
سه‌شنبه‌هاي تکريم در مازندران؛ تجليل از خانواده شهيدان «عباس زاده» در آمل

سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران؛ تجلیل از خانواده شهیدان «عباس زاده» در آمل

ديدار و تجليل از خانواده شهيدان «محمد و عباسعلي عباس زاده» در آمل، آذين بخش اين هفته اجراي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در استان مازندران بود.
شناسه خبر : 15616 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: طرح ملی سه شنبه های تکریم در مازندران، دیار علویان این هفته با دیدار و تجلیل از خانواده شهیدان «محمد و عباسعلی عباس زاده» در آمل با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل، مسئول بسیج هنرمندان این شهرستان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل و ...، اجرا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران طی سخنانی به رشادت ها و ويژگی های حضرت ابوالفضل(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: مقدم داشتن ولایتمداری آن حضرت، مهم ترین نکته است که باید مورد توجه ویژه باشد.

 

حجت الاسلام «محمود علیخانی» اظهار کرد: شهدا، ولایتمداری را به عنوان امانت در اختیار ما قرار دادند.

 

وی بیان کرد: شهدای بزرگوار برای دین و ایمان به جبهه های نبرد رفتند تا ارزش های اسلامی در کشور، حاکم شود.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: ثمره و برکات خون شهدا در حال حاضر به ثمر نشسته و متولدین دهه 70 در دورترین نقاط برای صیانت و اشاعه ارزش های اسلامی، مجاهدت می کنند.

 

وی گفت: فاطمیون در افغانستان، انصارالله یمن در یمن، حشد الشعبی در عراق و شیخ زکزاکی در نیجریه همه الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران و برکات خون شهدا هستند.

 

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد: همگان مدیون مجاهدت شهدا و ایثار خانواده معظم و معزز آنها هستند.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم  از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، اجرا می شود.