تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در کانون منتظران مهدی (عج) سیمرغ
تهيه و توزيع بسته‌هاي معيشتي بين نيازمندان در کانون منتظران مهدي (عج) سيمرغ

تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در کانون منتظران مهدی (عج) سیمرغ

70 بسته معيشتي در قالب کمک مومنانه بين نيازمندان به همت کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي (عج) مسجد صاحب الزمان(عج) سيمرغ و يکي از خيرين، تهيه و توزيع شد.
شناسه خبر : 15606 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: در راستای  اجرای  طرح  توزیع بسته های کمک مومنانه  از عاشورا  حسینی  تا اربعین حسینی از سوی یک خیر در روستا زیارکلا  شهرستان سیمرغ، حدود  ۷۰ بسته  معیشتی تهیه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) سیمرغ افزود: این بسته ها  در قالب  رزمایش  کمک مومنانه  با مشارکت این کانون، پایگاه مقاومت شهید چمران، شواری اسلامی و دهیار  روستایی  زیارکلا از بخش  تالارپی شهرستان سیمرغ تهیه  شد تا در اختیار خانواده های نیازمند، قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه این خیر برای  دومین  بار  است این کار خداپسندانه  را انجام  می دهد، اظهار کرد: کمک به همنوع از سفارشات دین و وظیفه انسانی است.

 

اسدی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) سیمرغ از سال 92 با 247 عضو، فعالیت می کند.