امام حسین(ع) بحران را به فرصت تبدیل کرد
امام حسين(ع) بحران را به فرصت تبديل کرد

امام حسین(ع) بحران را به فرصت تبدیل کرد

نماينده ولي فقيه در مازندران گفت: امام حسين(ع) بحران را مديريت و به فرصت تبديل کرد که به اين مهم، مسئولان توجه ويژه داشته باشند.
شناسه خبر : 15525 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: مراسمی باشکوه و همراه با معرفت در عاشورای حسینی به همت کانون فرهنگی هنری امامزاده عباس(علیه اسلام) بندپی شرقی بابل و هیئت امنای این آستان مقدس با سخنرانی آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی»، نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد.

آیت الله محمدی لایینی در این مراسم طی سخنانی گفت: شرکت در عاشورای حسینی در جوار امامزاده عباس(علیه اسلام) بابل با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان و آحاد مردم، معنویت خاصی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: از امام حسین(علیه السلام) می توان درس های بسیاری آموخت که یکی از این درس های عبرت آموز از آن حضرت، مدیریت بحران و تبدیل آن به فرصت است که این مهم را باید مسئولان، مورد توجه قرار دهند.

 

وی بیان کرد: بهره گیری درست از بحران ها و تبدیل آن به فرصت فقط مربوط به محرم نیست بلکه در زمان و مکان های دیگر نیز باید مورد عنایت باشد.

 

رییس شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران ابراز کرد: گاهی نفحاتی در زندگی انسان ها به امر خدا، می وزد که باید از این نسیم ها، استفاده درست شود.

 

آیت الله محمدی لایینی گفت: معرفت، مراتبی دارد که اطاعات از ولی امر، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص عمل به دستورات ستاد کرونا برای عزاداری ها و فاصله های اجتماعی در سوگواری سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در امامزاده عباس (علیه السلام) بابل یکی از نمونه های مراتب معرفت به شمار می آید.

اجرای مداحی از سوی «سید ایمان حسینی»، حضور دسته ها از محله های مختلف، اجرای تعزیه، برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا و مراسم شام غریبان از برنامه های دیگر سوگواری سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (علیه السلام) بودند.